نسخه چاپی

كشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا- مغولستان

قهرمانی ایران قطعی شد

با فینالیست شدن ۵ آزادكار جوان كشورمان قهرمانی ایران در مسابقات جوانان آسیا قطعی شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا آزادکاران جوان کشورمان موفق شدند در ۵ وزن راهی فینال مسابقات شوند تا به این ترتیب و با توجه به ۲ طلای روز نخست تیم ایران قهرمانی تیم کشورمان در این مسابقات قطعی شود.

در مسابقات روز دوم، آزادکاران کشورمان موفق شدند در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴ و ۹۶ کیلوگرم راهی فینال شوند و در وزن ۸۴ کیلوگرم نیز نماینده کشورمان به دیدار رده‌بندی رسید.

در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست ذاکر منصوراف را ۱۱ بر ۳ شکست داد. وی در دور دوم نیز ۱۰ بر ۵ بازار زاندانبود از مغولستان را ۱۰ بر ۵ برد تا راهی دیدار نیمه نهایی شود. اطری در نیمه نهایی ولادیمیر کودرین از قزاقستان را ۱۷ بر ۱۰ از پیش‌رو برداشت تا به فینال مسابقات برسد. وی در فینال مسابقات باید به مصاف ژولدوشبکوف از قرقیزستان برود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول استراحت کرد. وی در دور دوم آشیش آشیش از هند را ۸ بر صفر برد. یوشی ساکاموتو از ژاپن نیز در نیمه نهایی ۸ بر ۵ برابر صادقی شکست خورد تا این آزادکار جوان کشورمان راهی فینال مسابقات شود. وی در فینال باید به مصاف سراج الدین حسن‌اف از ازبکستان برود.

در وزن ۶۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول این رقابت‌ها در دور دوم دولت مراد از ترکمنستان را با نتیجه ۱۸ بر ۸ شکست داد تا راهی دور بعد شود. وی در در نیمه نهایی با پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل الیاس ژومایف از قزاقستان راهی فینال شد.یزدانی در فینال باید با فوجی نامی از ژاپن دیدار کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا مظفری در دور اول الکساندر کولتسمان از قزاقستان را ۷ بر یک برد. وی رد دور دوم نیز سانک درهان از کره جنوبی را با نتیجه ۱۲ بر یک شکست داد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. مظفری در نیمه نهایی به مصاف وینود وینود از هند رفت و در نهایت نیز ۱۵ بر ۴ این حریف خود را شکست داد تا به عنوان پنجمین فینالیست ایران در این مسابقات حضور داشته باشد. کرین کینوشیتا از ژاپن حریف مظفری در فینال مسابقات است.

در وزن ۹۶ کیلوگرم که تنها ۷ کشتی‌گیر در آن حضور داشتند پدرام جمشیدی در دور اول یوسوکه یوشیکاوا از ژاپن را ۱۲ بر یک برد. وی در نیمه نهایی نیز مدت رایسوف از قزاقستان را ۱۱ بر صفر شکست داد تا به فینال مسابقات برسد. جمشیدی در فینال باید با داهیا پاوا از هند رقابت کند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم مصطفی گلیچ در دور اول استراحت کرد. وی در دور دوم نامبایار باتاراز از مغولستان را ۱۰ بر صفر برد و در نیمه نهایی مقابل بهادر کادیروف از تاجیکستان در حالیکه ۸ بر ۷ پیش بود ۳ اخطاره شد تا از رسیدن به فینال باز بماند.

در روز اول این رقابت‌ها نیز تیم ایران در وزن ۵۰ کیلوگرم توسط خانجانی و در ۱۲۰ کیلوگرم توسط طاهری به مدال طلا دست یافت. به این ترتیب قهرمانی تیم ایران پیش از برگزاری رقابت‌های فینال و رده‌بندی قطعی شده است.

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...