نسخه چاپی

مكان دریافت كارت‌های منزلت به پنج ایستگاه افزایش یافت

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: شركت بهره‌برداری مترو تهران مكان دریافت كارت‌های منزلت و اقشار خاص(جانبازان و معلولان) را از یك ایستگاه به پنج ایستگاه افزایش داد.

به گزارش نما به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران امیر یاراحمدی اظهار داشت: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص صدور و ارائه کارت‌های بلیت ویژه جدید (دارای نام و عکس افراد)، از ١٥ اردیبهشت ثبت نام بصورت اینترنتی و از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تهران برای متقاضیان، در سایت eticket.tehran.ir که از سوی شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران معرفی و آغاز شد.

وی ضمن اشاره به این نکته که فرآیند ثبت نام متقاضیان از همان ابتدا بر عهده و در حیطه وظایف شرکت بهره برداری مترو تهران نبوده و از پتانسیل ایستگاه‌های مترو تنها برای تحویل کارت‌ها استفاده می‌شده، افزود: ثبت نام و ارائه اطلاعات برای صدور این کارت‌ها به صورت اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر صورت می‌گیرد و شرکت بهره‌برداری در این فرایند دخیل نیست.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه تا روز گذشته، مکان دریافت کارت‌های منزلت (بازنشستگان) و اقشار خاص(جانبازان و معلولان)در سایت شهرداری تهران، تنها ایستگاه امام خمینی (ره) تعیین و اعلام شده بود، اظهار داشت: برای تکریم و آسایش این بزرگواران و تسریع در امور تحویل کارت و صرفه جویی در زمان، شرکت بهره برداری مترو تهران آمادگی خود را مبنی بر اضافه شدن ٤ ایستگاه اعلام کرد که پس از موافقت متولیان امر، از امروز در "سایت ثبت نام"، مکان دریافت این کارت‌ها علاوه بر ایستگاه امام خمینی(ره)، ٤ایستگاه تجریش، صادقیه، علم و صنعت و شهرری نیز ذکر شده است.

یاراحمدی افزود: این مهم باعث می‌شود تا متقاضیان که مایل به تحویل کارت خود از طریق پست نیستند، مجبور نشوند از هر نقطه‌ای از تهران برای دریافت کارت خود فقط به ایستگاه امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیانی که از امروز جهت ثبت نام کارت‌های منزلت و اقشار خاص، به سایت مذکور و یا خدمات الکترونیکی شهر مراجعه می کنند می‌توانند یکی از پنج ایستگاه فوق را جهت دریافت کارت خود انتخاب کنند، تصریح کرد: جانبازان و معلولان عزیز و بازنشستگان بزرگوار طی روزهای آینده پس از دریافت پیامک مبنی بر صدور کارت، باید جهت دریافت آن به ایستگاه منتخب خود مراجعه کنند.

مشاور عالی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران همچنین یادآور شد: متقاضیان کارت‌های مدت دار نیز همچنان می‌توانند پس از دریافت پیامک مبنی بر صدور کارت، به یکی از ٨ ایستگاه (شهید همت، خزانه، مدنی، امام علی (ع)، پیروزی، حبیب اله، وردآورد و خیام) که هنگام ثبت نام انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند

۱۳۹۳/۳/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...