نسخه چاپی

پای اسرائیل به جام جهانی هم باز شد

دولت برزیل، تامین امنیت یكی از استادیوم‌های این كشور در مدت برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 را به یك شركت اسرائیلی واگذار كرده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، رژیم صهیونیستی که مانند دوره های پیش، از راه یافتن به رقابت های جام جهانی فوتبال بازمانده، این بار از طریق یک شرکت امنیتی، در برزیل برای خود جای پایی باز کرده است.



به گزارش العالم، بنابر اعلام شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، "حیمی وینتسی" معاون شرکت ریسکو در این خصوص گفت: «ما یک شرکت پشتیبانی هستیم که از ابزار لازم برای پشتیبانی همه تولیدات اعم از وسایل منزل تا سامانه های شرکت های بزرگ الکترونیکی را تولید و تامین می کنیم.»



وی ماموریت این شرکت در برزیل را نصب و راه اندازی سامانه ای در استادیوم هابنتال در شهر کوهیبا اعلام کرد که هدف از آن، کنترل و نظارت بر ورود 44 هزار تماشاگر در مدت یک ساعت و تامین امنیت و کنترل رفتار آن ها است.



حسین رمال، نویسنده و تحلیل گر سیاسی در برنامه العین الاسرائیلیه از شبکه العالم، راه یافتن یک شرکت امنیتی اسرائیلی به برزیل را فراتر از یک اتفاق ساده و "نتیجه سال ها تلاش پیگیر موساد" دانست و گفت: «موساد به دنبال نفوذ در کشورهای بزرگ آمریکای جنوبی بود. بر اساس آمار موجود، دستکم چهار میلیون لبنانی در این بخش از جهان زندگی می کنند که با لبنانی های ساکن وطن، در ارتباط هستند. رژیم صهیونیستی به منظور از بین بردن تاثیر این چهار میلیون لبنانی در کشورهای آمریکای جنوبی از مقاومت، همواره در تلاش بود.»



وی افزود: «از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی همواره در تلاش برای گسترش سیاست های امنیتی خود به فراتر از مرزهای فلسطین اشغالی و منطقه و نفوذ به مناطق مختلف جهان بوده است و ماجرای نفوذ این رژیم به برزیل نیز اثبات کننده این مساله است. با توجه به دقت و مهارت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن شماره یک مقاومت، به نظر می رسد که فعالیت این شرکت، به مثابه خطری راهبردی برای اقلیت اعراب و مسلمانانی خواهد بود که برای تماشای بازی های جام جهانی فوتبال، در برزیل خواهند بود.»

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...