نسخه چاپی

3 فیلم از ۵ فیلم اكران عید فطر مشخص شدند

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد اكران عید فطر فیلم‌های سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند»و «امروز» به ترتیب در گروه های سینمایی آزادی و استقلال و همچنین قرارداد فیلم «كلاشینكف» در گروه سینمایی آفریقا ثبت شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: بنا به مصوبه جدید این شورا فیلم‌های ویدئویی که پروانه نمایش سینمایی دارند کاندیدای اکران برای ایام ماه مبارک رمضان هستند و از آنجایی که در آئین‌نامه لحاظ شده است که فیلم‌های ویدئویی تنها در ۶ ماه دوم سال اجازه اکران داشته باشند استثنائا این فیلم‌ها می‌توانند تنها در ماه مبارک رمضان کاندیدای اکران شوند.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم «تجریش ناتمام» در گروه استقلال برای اکران پس از فیلم «زندگی مشترک محمودی و بانو» و رسیدن این فیلم به کف فروش ثبت شد.

فرجی در مورد اکران عید فطر اضافه کرد: قرارداد فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» بعنوان برنامه عید فطر گروه سینمایی آزادی ثبت شد و قرارداد فیلم سینمایی «امروز» به عنوان قرارداد فیلم سینمایی «عید فطر »گروه سینمایی استقلال نیز ثبت شد.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «کلاشینکف» برای اکران عید فطر در گروه سینمایی آفریقا ثبت شد و قرارداد فیلم «برف»برای اکران در گروه سینمایی قدس پس از رسیدن فروش فیلم سینمایی «متروپل» به کف فروش ثبت شده است.

۱۳۹۳/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...