نسخه چاپی

وعده رسول خادم برای كشتی

رئیس فدراسیون كشتی گفت: مطمئن هستیم تیم‌های بزرگ لیگ‌های سال‌های قبل نیز پای‌شان به جایزه بزرگ باز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رسول خادم در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان اعلام شده برای ثبت‌نام تیم‌ها چرا همچنان تیم‌های بزرگ کشتی برای حضور در لیگ (جایزه بزرگ) ثبت‌نام نکرده‌اند، اظهار داشت: حتما باید الگوی جدیدی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شود و روند تکامل را طی کنند.

وی افزود: این الگو نواقصی دارد و کم‌کم نواقص آن برطرف می‌شود و به شکل طبیعی خود بازمی‌گردد، البته مشکلی نیست و انشاءالله روزی می‌رسد که مجموعه‌های بزرگ نیز درگیر این مسابقات خواهند شد.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی خاطرنشان کرد: برای کشتی‌گیران فرایندی تعریف شده و انتخابی تیم ملی مبنایی است برای ملی‌پوش شدن و تفاوتی نیز بین کشتی‌گیران نیست. هرکسی که دوبنده تیم ملی را می‌خواهد باید در انتخابی تیم ملی شرکت کند تا جواز حضور در مسابقات آتی را به دست آورد.

خادم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گویا از عدم حضور معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم تقدیر از قهرمانان کشتی ناراحت شده بودید، عنوان کرد: قرار بود آقای جهانگیری در جلسه عصر روز گذشته حاضر باشد اما وی در این جلسه حضور نیافت و من نیز دلیل آن را نمی‌دانم.

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...