نسخه چاپی

تمدید موعد مذاكرات هسته‌ای به نفع ایران است

وزیر جنگ اسرائیل می‌گوید تمدید موعد مذاكرات هسته‌ای ایران و كشورهای ۱+۵ اقدامی است كه به نفع ایران تمام می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، موشه یعلون، وزیر جنگ اسرائیل درر اظهاراتی که در کنفرانس هرتزلیا بیان کرد گفت که تمدید موعد مذاکرات هسته‌ای، موضع تهران را تقویت می‌کند.

وی در کنفرانس هرتزلیا ضمن درخواست برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران گفت: «آنها فکر می‌کنند با دستکاری کردن غرب با خنده و لبخند میتوانند سلاح هسته‌ای داشته باشند.»

یعلون گفت که اگرچه تحریم‌های سختی علیه ایران وضع شده‌اند اما برخی از آنها به خاطر مذاکرات نرم‌تر شده‌اند. وی مدعی شد ایران با تمدید زمان مذاکرات به دنبال به دست آوردن زمان برای بازسازی اقتصادش در حین حفظ توانمندی هسته‌ای آن است.

این مقام صهیونیستی در ادامه اظهارتش مدعی شد هنگام گفت‌وگو با ایران بایستی موضوع شرکت در فعالیت‌های تروریستی را هم بررسی کرد. یعلون با بیان اینکه ایران تهدید شماره یک است گفت که رد پای ایران در هر فعالیت خشونت‌آمیز در کشورهای مختلف دیده می‌شود.

یعلون ادامه داد درگیری ایران با اسرائیل یک درگیری بر سر مسائل ارضی نیست بلکه یک درگیری وجودی است. وی گفت موشک‌هایی که ایران می‌سازد اسرائیل را تهدید می‌کنند و روزی آمریکا را هم تهدید خواهند کرد.

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه به درگیری اسرائیل و فلسطین پرداخت و درباره دولت آشتی ملی فلسطین گفت که این دولت فقط یک نمایشنامه دروغین است. وی مدعی شد توافق صورت گرفته بین دو گروه فتح و حماس واقعی نیست.

۱۳۹۳/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...