نسخه چاپی

تیراستقلال به سنگ خورد

كاپیتان پرسپولیس با نظر دایی در پرسپولیس ماندنی خواهد شد و رضا نور محمدی هم احتمالا سرخپوش خواهد ماند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، امروز صبح خبر رسید محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس در نهایت تعجب در پرسپولیس ماندنی خواهد شد و علی دایی برای ماندن کاپیتان تیمش اوکی داده است.


علی دایی که از فصل گذشته از نوری ناراحت بوده است قصد نگه داشتن این بازیکن را نداشته است، اما اصرار چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس باعث شده دایی نظرش را عوض کند و به رحیمی اعلام کند نوری را در تیم نگه دارد.


کاپیتان پرسپولیس هم ساعتی پیش در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا برای ماندنش با مسئولان پرسپولیس مذاکره کند، البته با توجه به اینکه این بازیکن یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ماندنش در این تیم قطعی است.

این در حالی است که نوری با مسئولان استقلال هم صحبت هایی انجام داده و شنیده می شود در جلسه ای که سه شنبه شب با نظری جویباری داشته نیز به توافق دست یافته است.


هم چنین با بقای محمد نوری در پرسپولیس، به احتمال زیاد دوست صمیمی این بازیکن، یعنی رضا نورمحمدی هم در پرسپولیس باقی حواهد ماند . با توجه به اینکه عبدالله کرمی به سپاهان پیوست و به نوعی از دست پرسپولیس پرید حالا نورمحمدی هم در پرسپولیس باقی خواهد ماند و دایی برای جذب یک هافبک دفاعی تلاش خواهد کرد.

۱۳۹۳/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...