نسخه چاپی

سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس بعد از ماه رمضان مشخص می‌شود

رئیس گروه دوستی پارلمان ایران و انگلیس، گفت: سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس بعد از ماه مبارك رمضان مشخص خواهد شد.

به گزارش نما، "عباسعلی منصوری‌آرانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با سفر هیئت دوستی پارلمان ایران به انگلیس، گفت: با توجه به این که کشور انگلیس از گروه دوستی ایران دعوت به عمل آورده، اما هنوز زمانی برای این سفر مشخص نشده است.

وی افزود: بعد از ماه رمضان سفر هیئت پارلمانی ایران به انگلیس مشخص و نهایی خواهد شد.

گفتنی است، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس پیش از این در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با سفر گروه پارلمانی ایران به انگلیس، اظهار داشت: نمی‌توان گفت که این سفر قطعی است چراکه زمان قطعی آن تاکنون مشخص نشده‌ است.

وی افزود: در سفر پارلمانی انگلیس به تهران مواضع و موضوعاتی مطرح شد که به خوبی پیش می‌رود و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند به نظر می‌رسد که این سفر انجام شود.

رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس در مجلس تصریح کرد: این دعوت از سوی پارلمان انگلیس صورت گرفته، اما کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی که مسئول بررسی و تایید سفرهای پارلمانی بوده و نظر نهایی دعوت‌نامه‌های مجلس را پاسخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه کمیته روابط خارجی مجلس تاکنون نظر قطعی خود را در رابطه با سفر پارلمانی ایران به انگلیس اعلام نکرده است،‌ اظهار داشت: این سفر قطعی نیست چراکه کمیته روابط خارجی مجلس تاکنون نظر قطعی خود را دراین رابطه اعلام نکرده است.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...