نسخه چاپی

افتتاح اولین مدرسه حرفه ای موتور سواری در پیست آزادی

نخستین دوره مسابقات قهرمانی حركات نمایشی موتورسواری در آكادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تهران همزمان با میلاد حضرت قائم برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، نخستین دوره مسابقات قهرمانی حرکات نمایشی موتورسواری در آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تهران همزمان با میلاد حضرت قائم برگزار شد و در حاشیه این مسابقات اولین مدرسه حرفه ای موتور سواری نیز در این مجموعه آغاز به کار کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات حرکات نمایشی 5شنبه 22 خردادماه با حضور 80 موتورسوار از 7 استان کشور برگزار شد که از این تعداد 30 نفر به مرحله پایانی راه یافتند و جمعه 23 خرداد ماه با هم به رقابت پرداختند.

نمایندگان استان های تهران، قم، مازندران، سمنان، خوزستان، البرز و گیلان به مرحله پایانی راه یافتند.

همزمان با برگزاری این مسابقات در پیست اتومبیلرانی و موتور سواری آزادی تهران اولین مدرسه حرفه ای موتور سواری از امروز در این مجموعه آغاز به کار کرد

این دوره از مسابقات حرکات نمایشی در دو کلاس 125 تا 250 سی سی و 250 سی سی به بالا برگزار شد موتورسواران با موتورهای 125 معمولی تا 1400 سی سی شرکت کردند.
قضاوت این مسابقات بر عهده سه داور بود و به تمام موتورسواران به مدت 5 دقیقه برای اجرای حرکات نماشی خود فرصت داده شد.

ایستادن بر روی زین موتور ، انجام حرکات مختلف پا بر روی موتور ،نشستن روی باک و فرمان ، تعداد حرکات، سختی حرکات، زیبایی حرکات، تعادل و مسافت اجرای حرکات از معیارهای امتیازبندی برای هر موتورسوار بود.

در پایان در بخش کلاس 125 تا 250 سی سی :
حمیدرضا برغمدی با 613 امتیاز از تهران ، محمد عقیلی با 397 امتیازاز قم و ابراهیم جباری با 395 امتیاز از مازندران رتبه اول تا سوم را از‌ آن خود کردند.

در کلاس 250 سی سی به بالا نیز :
محمد شکوهی راد با کسب 462 امتیاز از قم مقام اول را به خود اختصاص داد و حامد الله‌وردی با 386 امتیاز از تهران و مرتضی مشعل‌چی با 217 امتیاز از قم به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند
این دوره از مسابقات که به همت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و سازمان ورزش شهرداری تهران و با همکاری راهور نیروی انتظامی برگزار شد در پایان به افراد برتر جام قهرمانی اعطا شد.
قرار است این مسابقات هر 45 روز یک بار در این محل برگزار شود و علاقه‌مندان با داشتن کارت عضویت در آکادمی، کارت بیمه ورزشی و گواهینامه رانندگی موتور به همراه وسیله نقلیه موتوری خود می‌توانند در آن شرکت کنند.


۱۳۹۳/۳/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...