نسخه چاپی

تذكر به شهرداری و پلیس درباره تردد موتورسوارها در پیاده‌روها

عکس خبري -تذکر به شهرداري و پليس درباره تردد موتورسوارها در پياده‌روها

رئیس كمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به تردد موتورسوارها در پیاده‌روها به معاونت حمل‌و نقل و ترافیك شهرداری تهران و پلیس راهنمایی و رانندگی تذكر داد.

به گزارش نما ،زهرا صدر اعظم نوری در جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: تذکر من به معاونت حمل و نقل عمومی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها است.

وی افزود: شاهدیم که موتورسیکلت‌ها در معابر و پیاده‌روهایی که برای تردد شهروندان در نظر گرفته شده، تردد می‌کنند و مخاطراتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند؛ این اتفاق هر ساله باعث حوادث ناگواری برای شهروندان می‌شود و در ابتدای دوره پنجم تأکید ویژه‌ای بر این موضوع شده است و در قالب طرح‌ها و برنامه 5 ساله به این چالش پرداخته شده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تأکید بر ارتقاء ایمنی شهروندان در پایتخت خاطرنشان کرد: علیرغم وجود قوانین مشخص متاسفانه شاهد تردد و تصرف پیاده‌روها توسط موتورسوارها هستیم و بخشی از این مسیرها همچنین مسیر دوچرخه‌سوارها جولانگاه تردد موتورسوارها شده است.

صدر اعظم نوری در ادامه ضمن تأکید بر برخورد با موتورسواران متخلف خاطرنشان کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخواست می‌شود تا به این موضوع رسیدگی و با متخلفین بر اساس قوانین و مقررات برخورد کند.
تسنیم

۱۳۹۹/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...