نسخه چاپی

پایتخت صد درصد امن است!

فرمانده عملیات بغداد با بیان اینكه پایتخت عراق صد درصد امن است به ساكنان این شهر اطمینان داد كه هیچ نگرانی از حمله به بغداد وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، فرمانده عملیات بغداد با بیان این موضوع تاکید کرد که نیروهای امنیتی در مناطق جنوبی و غربی در نزدیکی بغداد به پیشروی‌های دست یافته‌اند.

در همین حال قاسم عطا، سخنگوی دفتر فرماندهی نیروهای مسلح عراق امروز (شنبه) عنوان داشت: بیشتر مناطق استان صلاح‌الدین تحت کنترل نیروهای امنیتی است و این نیروها دست به عملیات گسترده‌ای در اطراف صلاح‌الدین، دیالی، کرکوک و نینوا زده‌اند و این نیروهای امنیتی هستند که صحنه‌ عملیات‌ها را در کنترل دارند.

وی با بیان اینکه اوضاع امنیتی در بغداد کاملا ثبات و امن است اظهار داشت: نیروهای امنیتی دست به عملیات‌های گسترده‌ای در مناطق مختلف زده و می‌زنند.

این مقام عراقی اظهار کرد: مراجع دینی در نجف و علمای اهل تسنن حمایت‌ خود را از نیروهای امنیتی که با داعش مقابله می‌کنند اعلام کرده‌اند.

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی را به انتشار گزارش‌های دروغین در خصوص عراق متهم کرده و از این شبکه خواست تا در سیاست رسانه‌ای خود در قبال عراق تجدیدنظر کند.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...