نسخه چاپی

ایران تنها كشوری است كه از آمریكا نمی‌ترسد

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران تنها كشوری است كه از آمریكا نمی‌ترسد و بر ترس در برابر آمریكا به خوبی غلبه كرد.

به گزارش نما به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز(شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: کسی که در عصر پیچیده در میان فتنه داخلی و خارجی، نظام را هدایت کرد و نظام را به ساحل آزادی و آزادگی رساندند، مقام معظم رهبری بودند.

وی افزود: ملتی دارای عظمت و بزرگی است و کشوری در منظومه جهان به عنوان قدرت حقیقی و صاحب امتیاز و برجسته است که دارای عناصر اصیل مانند رهبر بزرگ، مکتب حیات‌بخش، مردمی آگاه و مومن باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به پیچیده بودن مدیریت یک کشور با توجه به پیشرفت‌هایی که وجود دارد، تصریح کرد: هدایت سفینه نجات ملتی است که دشمنان داخلی و خارجی زیادی دارد و تلاش دارند که ملت ما را در مقاطع مختلف به چالش بکشانند تنها از عهده ولی فقیه جامع شرایطی امکان‌پذیر ‌است که با توکل به خدا این ملت را در میان تهاجم و تهدید هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جهان و ملت‌ها نیز براساس ادراک خود نسبت به کشورها عمل می‌کنند، ابراز داشت: ملت و جامعه‌ای می‌تواند ادراک، نگرش و برداشت جهان را به سمت خود بکشاند که دارای رهبری بزرگ، مکتبی حیات‌بخش و مردمانی آگاه باشد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که ملت ایران توانست نگاه جامعه جهانی را متوجه خودش کند، داشتن رهبری بزرگ، داشتن مکتبی حیات‌بخش و ملت مومن و متدین است.

وی اضافه کرد: پویایی، تحول‌پذیری، رشد و تعالی در ملت بزرگ ایران وجود دارد و ملتی که دارای عنصر رهبری بزرگ، مکتبی حیات بخش و مردمانی آگاه باشد دشمنان در وجود این ملت نمی‌توانند اثرگذار باشند، بلکه وجود دشمن باعث رشد و تعالی این ملت می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: نقطه محوری بزرگی که زیر ساخت اصلی استحکام بنیادی بزرگ ملت را برعهده می‌گیرد رهبری انقلاب اسلامی است و وجود رهبر انقلاب وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر ملت‌های جهان است.

وی ادامه داد: با مطالعه تاریخ مشخص می‌شود که هیچ انقلابی به جزء انقلاب اسلامی ایران نتوانست برای مدتی در برابر استکبار دوام بیاورد و انقلاب‌های به وجود آمده در جهان به سرعت در قدرت‌های بزرگ هضم شدند و این انقلاب‌ها هنجارهای جهانی سلطه را پذیرفت و نمونه این انقلاب‌ها می‌توان از انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب الجزایر، کوبا و چین نام برد.

سردار سلامی یادآور شد: در دوره کنونی انقلاب مصر نیز به سرنوشت سایر انقلاب‌های جهان دچار شد و به دلیل فقدان رهبری ارزشمند نتوانست آرمان‌های بزرگ ملت را پیگیری و در برابر ظلم ایستادگی کند.

وی بیان داشت: انقلاب مصر به دلیل نداشتن رهبری مقتدر به غارت رفت و بسیاری از انقلابیون در پشت میله‌های زندان قرار گرفتند و کسانی که انقلابیون آنها را به پیشت میله‌های زندان فرستادند برای انقلاب تصمیم‌گیری می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: انقلاب مصر با وجود شکستی که داشت تاثیر قابل ملاحظه‌ای در منطقه ایجاد کرد و نظام سلطه را در آسیا به چالش جدی کشاند.

وی با اشاره به نقش اثرگذار امام(ره) در مدیریت انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) ساختار انقلاب اسلامی را به خوبی شکل داد و همه تهدیدات و سناریوهای دشمن را با شکست مواجه کرد و اجازه نداد که دشمن یک توفیق کوچک در کشور به وجود آورد.

سرادر سلامی بیان داشت: دشمن جنگ خارجی را به عنوان راهبرد خطرناک برای کشور ما طراحی کرد و محاصر و تهدید جدی بر علیه کشور ما برنامه‌ریزی کرد ولی امام خمینی(ره) با هدایت انقلاب اسلامی توانست بر ائتلاف دشمنان غلبه کند و اراده ملت ایران بر دشمنان تحمیل شد و جنگ هشت ساله موجب رشد و تعالی کشور ما شد و وقتی ملت ما بر دشمنان غلبه کردند اعتماد به نفس و باورهای خفته ملت ایران زنده شد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی به فضل الهی به درجه‌ای از قدرت رسید که هر چه دشمن علیه کشور ما انباشته کند نمی‌تواند بر ما غلبه کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان داشت: بسیاری از کشورهای قدرتمند در برابر قدرت آمریکا دام نیاوردند و نظام‌های سیاسی زیادی در برابر آمریکا تسلیم شدند و حتی قانون اساسی بسیار از کشورها مثل ژاپن و آلمان توسط آمریکا نوشته شد.

وی اضافه کرد: آمریکا قدرت کوچکی نیست که ملت ما در برابر آن ایستاد و بزرگ‌ترین قدرت است که اگر تعاملش را با کشورهای حاضر در مذاکرات 5+1 قطع کند کشورها به لحاظ اقتصادی و سیاسی دچار چالش می‌شوند.

سردار سلامی بیان داشت: آمریکا با وجود توانمندی‌هایی که دارد قدرتش توسط کشور ما به رسمیت شناخته نمی‌شود.

وی با اشاره به ترسی که بسیاری از کشورها از وجود آمریکا دارند، افزود: ایران تنها کشوری است که از آمریکا نمی‌ترسد و بر ترس در برابر آمریکا به خوبی غلبه کرد.

این مسئول همه عظمت ایران در برابر آمریکا را داشتن رهبری مکتبی و مسلمان اعلام کرد و گفت: رهبری ما کسی است که می‌تواند برای ملت معتقد آرمان بسازد و ملت دارای آرمان هیچ وقت در برابر دشمنان شکست نمی‌خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: ملت ایران تنها ملتی است که به این باور رسید که قدرت‌های بزرگ هرچه بزرگ باشند در برابر قدرت ملت ایران کوچک هستند و این حقیقت سبب دوام ملت ایران در برابر دشمنان شد.

وی اضافه کرد: هیچ ملتی را نمی‌توانید در تاریخ مثال بزنید که بیشترین فشار، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را تحمل کند و در مسیر خودش ثابت قدم باشد.

این مسئول یادآور شد: دشمن بذر ناامنی، آوارگی، فقر، حزن و اندوه را در کشورهای اسلامی پاشیده است و از این اقدام خویش لذت می‌برد.

سردار سلامی اضافه کرد: دشمن با تسلط بر کشورهای اسلامی تلاش دارد که عفت مسلمانان را به چالش بکشاند و فقر و ناامنی، عقب ماندگی و افسردگی را در این جوامع رواج دهد.

وی بیان داشت: آواره شدن مردم سوریه محصول آمریکا و متحدان آنها است و ناامنی ایجاد شده در عراق نیز حاصل بذر فتنه آنان در منطقه است.

این مسئول گفت: توطئه دشمنان در سرزمین‌های اسلامی خنثی می‌شود ولی مصیبت و گرفتاری برای مسلمانان باقی می‌ماند.

وی خطاب به مردم ایران و مسلمانان جهان گفت: مردم و روشنفکران بدانند که زرق و برق تمدن غرب جزو آشفتگی برای مسلمانان ندارد و راه سعادت ملت ایران از مسیر هدایتی که ولی فقیه ترسیم کردند، ایجاد می‌شود.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...