نسخه چاپی

ترقی: برای شبكه های اجتماعی باید فیلترینگ اعمال شود

یك عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی ابراز عقیده كرد: با توجه به اینكه شبكه‌های اجتماعی نقش اصلی را در انقلاب‌های رنگی منطقه دارند، باید به سیاست فیلترینگ عمل شود.

به گزارش نما - ایسنا نوشت:

حمیدرضا ترقی در ارزیابی خود درباره شبکه‌های اجتماعی، گفت: تا دولت خودش شبکه ملی راه‌اندازی نکند اصلا صحبت کردن در مورد این موضوع کار درستی نیست.

او گفت: در درجه اول، دولت باید خطراتی را که ناشی از افزایش پهنای باند است مورد دقت قرار دهد و پس از آن شبکه اجتماعی ملی راه‌اندازی کند. پس از این روند می‌توان در مورد فیلترینگ هم صحبت کرد.

این فعال سیاسی گفت: هم‌اکنون کشورهایی مثال چین به فیلترینگ معتقدند و اجازه اینکه این شبکه‌ها بدون کنترل مورد استفاده قرار بگیرند، نمی‌دهند. اکثر کشورها بر اساس اقتضائات خود در رابطه با این شبکه‌ها عمل می‌کنند و ما هم باید طبق اقتضائات خود عمل کنیم.

ترقی با بیان اینکه "هم‌اکنون باید به سیاست فیلترینگ عمل شود"، ابراز عقیده کرد: با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی نقش اصلی را در انقلاب‌های رنگی منطقه دارند و از آن به عنوان ابزار وسیع و گسترده در جهت براندازی‌ها استفاده می‌شود باید دقت‌های لازم در این راستا را داشت.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...