نسخه چاپی

علت خط خوردن سردار آزمون از زبان خودش

عکس خبري -علت خط خوردن سردار آزمون از زبان خودش

سردار آزمون با حضور در برنامه غیرمنتظره در شبكه ورزش درخصوص مسائل فوتبالی و حضور تیم‌ملی در جام جهانی صحبت كرد.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، وی در خصوص دوران فوتبالی خود اظهار داشت: من ابتدا در 13 سالگی به تیم‌ملی نونهالان دعوت شدم که خیلی زود خط خوردم بعد از آن به اتکای گرگان رفتم و سپس به تیم‌ملی نوجوانان زیر نظر اکبر محمدی دعوت شدم و سه سال با حضور محمدی در این تیم حضور داشتم و به تورنمنت در روسیه که توسط فیفا ترتیب داده شده بود، رفتم و در 6 بازی 7 گل زدم که پس از آن باشگاه روبین‌کازان به من پیشنهاد داد. مدت دو سال است که آنجا هستم، البته قرارداد اول من با این تیم بازی برای تیم ب بود و سپس به تیم اصلی راه یافتم.

وی ادامه داد: امسال در لیگ روسیه 4 گل زدم و با احتساب یک گلی که در لیگ اروپا به ثمر رساندم در فصل اخیر 5 گل زده‌ام.

آزمون ادامه داد: آرزویم این است که در تیم‌های بزرگ انگلیس یا اسپانیا بازی کنم مثلا در تیمی مثل آرسنال که بتوانم خودم را به دنیا نشان دهم. من از آرسنال پیشنهاد داشتم، سپس میلان برای جذب من پیشنهاد داد و شخص گالیانی نایب‌رئیس باشگاه میلان با سرمربی قبلی‌مان برای جذب من مذاکره کرد، بعد از آن لیورپول و سپس تاتنهام نیز به من پیشنهاد دادند اما فعلا معلوم نیست که کجا بروم.

وی ادامه داد: زمانی که اینترمیلان به من پیشنهاد داد 17 سالم بود، باید بگویم که پیشنهاد اینتر از نظر پولی هم بسیار خوب بود اما من روبین‌کازان را انتخاب کردم چراکه در تحقیقاتم متوجه شدم مربی خوبی دارد و در این تیم به جوانان خیلی اهمیت می‌دادند برای همین تصمیم گرفتم که به روبین‌کازان بروم چراکه شرایط آن مهیاتر از اینتر بود.

آزمون در خصوص خط خوردنش از تیم‌ملی گفت:

این نظر سرمربی است و سلیقه مربی اینگونه بوده و من به آن احترام می‌گذارم، حتما دلایل فنی داشته است، قطعا سرمربی بهترین بازیکنان را برای تیمش انتخاب می‌کند چراکه بیشتر از همه این سرمربی است که دوست دارد تیمش در جام جهانی نتیجه بگیرد اما برای من فوتبال تمام نشده است، خیلی دوست داشتم در برزیل حضور داشتم و امیدوارم روزی در ترکیب ثابت تیم ملی باشم.

وی ادامه داد: حاشیه چیز بسیار بدی برای یک بازیکن است و او را عقب می‌اندازد، بازیکن باید ظرفیت داشته باشد و تمام فکرش فقط به فوتبال معطوف باشد.

بازیکن تیم فوتبال روبین‌کازان در ادامه گفت: در این جام‌جهانی من طرفدار اسپانیا بودم که متاسفانه شب گذشته 5 گل از هلند خورد. در روسیه که بازی می‌کردم مشکل روس‌ها برای جام جهانی بر سر تمام کردن لیگشان بود و کاپرلو به آنها گفته بود که باید لیگ را هرچه زودتر تمام کنند که همانگونه هم شد.

وی در خصوص اردوهای تیم‌ملی گفت: اردوی اتریش بسیار خوب بود، به نظرم این دوره نسبت به 3 دوره قبلی که تیم ما در جام جهانی بوده تیم ملی منسجم‌تری خواهیم داشت و قوچان‌نژاد، دژاگه و جهانبخش شانس‌های نخست گلزنی برای ایران هستند.

وی در خصوص حضور دورگه‌ها در تیم‌ملی گفت: به نظرم این کار کی‌روش بسیار خوب بود و حضور دورگه‌ها در تیم‌ملی بسیار موثر بوده است و نمونه بارز آن قوچان‌نژاد بود که گل‌های بسیار حساسی را برای تیم‌مان به ثمر رساند.

آزمون ادامه داد: شیرین‌ترین اتفاق فوتبالی‌ام دعوت شدن به تیم ملی بود و الگوی فوتبالی‌ام در ایران نیز علی دایی است که به نظرم از نظر شخصیتی هم انسان بزرگی است. همچنین الگوی فوتبالی‌ام در خارج هم زلاتان ابراهیموویچ است اما اخلاقش را زیاد نمی‌پسندم.
خبر
آخرین اخبار داغ که باید بخوانید

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...