نسخه چاپی

حمایت ۱۹۵ نماینده مجلس از اجرای قانون عفاف و حجاب

۱۹۵ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای بر لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی در مقابله با نظام اسلامی تأكید كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، ۱۹۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) خانه ملت، در بیانیه‌ای درباره عفاف و حجاب بر لزوم اجرای این قانون و مقابله با تهاجم فرهنگی در برابر نظام اسلامی تأکید کردند.

متن کامل بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس آن را قرائت کرد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام اسلامی تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف و حجاب و تبدیل آن به عنوان نماد مطرح در گزاره‌های دهشتبار مدنظر شبکه‌های ماهواره‌ای و غربی است که باید غایت آن از همگسستگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده مسلمان است.

همانطور که سیاست‌گذاری و اجرای آن در موضوع حجاب تاثیر مستقیمی بر سلامت خانواده و آحاد ملت ایران دارد، مجمع‌های شکل گرفته در این راستا نیز ساختار اجتماعی کشور را که بر پایه‌های مهمی همچون توجه به معیارهای اسلامی استوار است، نشانه گرفته است.

در بتن قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب که در تاریخ ۱۳ دی‌ماه ۱۳۸۴ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده صراحتا به وظایف دستگاه‌های مختلف در این امر اشاره کرده است.

دشمن عدم پیگیری وظایف شفاف و مهم دستگاه‌های مذکور در امر گسترش عفاف و حجاب، ممکن است کشور را با چالش‌های گسترده‌ای در عرصه فرهنگ عمومی در بستر خانواده‌ها مواجه کند که البته پیامدهای آن نیز جبران‌شدنی نیست.

در این راستا از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم تا در سالی که مقام معظم رهبری به ورود جهادی و مدیریت فرهنگ تاکید داشتند، این مسئله را با جدیت پیگیری و دستورات لازم در جهت اجرای جدی قانون را صادر نمایید.

طبیعی است که مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را انجام داده و این موضوع را به جدیت پیگیری و نظارت خواهد کرد.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...