نسخه چاپی

ایران هواپیما از كانادا می خرد

رییس سازمان هواپیمایی كشوری با نمایندگان شركت هواپیماسازی بمباردیر دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا محمد سعید شرفی، مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: نماینده شرکت هواپیماسازی بمباردیر در شمال آفریقا و خاورمیانه به اتفاق چند تن از شرکای ایرانی با رییس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کردند.

وی افزود: در این دیدار نمایندگان بمباردیر ضمن معرفی انواع مختلف محصولات این شرکت اعلام آمادگی کردند در راستای تامین هواپیماهای مسافربری، تامین قطعات و انتقال تکنولوژی به ایران با سازمان هواپیمایی کشوری همکاری کنند.

شرفی گفت: در این دیدار رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز ضمن اشاره به شرایط خاص جغرافیایی ایران، تعدد فرودگاهها و نیاز کشور به بیش از 400 فروند هواپیما برای یک دهه آینده، ایران را بازار مناسبی برای هواپیماهای ساخت شرکت بمباردیر اعلام و از حضور این شرکت در بازار ایران استقبال کرد.

مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: شرکت هواپیماسازی بمباردیر نیز ضمن استقبال از همکاری با صنعت حمل و نقل هوایی ایران اعلام آمادگی کرد در صورت فراهم آمدن شرایط برای حضور در بازار ایران، نسبت به ورود هواپیماهای نو، دست دوم و جت های تجاری به بازار ایران اقدام کند.

وی تصریح کرد: شرکت کانادایی بمباردیر از شرکت های معتبر و مهم دنیاست که ساخت هواپیماهای CRG مشتمل بر 99 صندلی به عنوان یکی از موفق‌ترین هواپیماهای میان برد این شرکت در دنیا به شمار می رود و تاکنون 1600 فروند از این هواپیماها توسط شرکت مذکور ساخته و به بازارهای بین المللی وارد شده است.

۱۳۹۳/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...