نسخه چاپی

تركیب احتمالی ایران برابر آرژانتین

كارلوس كی‌روش دقایقی پس از اینكه خبرنگاران به مركز رسانه‌ای كمپ كورینتیانس هدایت شدند تركیبی را در زمین نگه داشت كه به نظر می‌رسد 11 نفر فیكس دیدار برابر آرژانتین خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: کارلوس کی‌روش دقایقی پس از اینکه خبرنگاران به مرکز رسانه‌ای کمپ کورینتیانس هدایت شدند ترکیبی را در زمین نگه داشت که به نظر می‌رسد 11 نفر فیکس دیدار برابر آرژانتین خواهد بود.

از در حالی که امروز خبرنگاران و عکاسان 30 دقیقه برای پوشش تمرین تیم ملی فرصت داشتند کی‌روش برنامه‌های تاکتیکی معمولی‌اش را در حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی پیش برد اما پس از اینکه خبرنگاران به سمت مرکز رسانه‌ای کمپ کورینتیانس هدایت شدند، بازیکنان به دو بخش تقسیم شدند که به نظر می‌رسد بخش نخست بازیکنانی هستند که در ترکیب اصلی ایران در روز بازی شنبه قرار نخواهند داشت.

بخش دوم نیز از بازیکنانی تشکیل می‌شدند که به احتمال فراوان در برابر آرژانتین از ابتدا به میدان خواهند رفت. به نظر می‌رسد تنها تغییر ایران در بازی دوم خود در جام جهانی حضور هاشم بیگ‌زاده به جای احسان حاج‌صفی در میدان است که در این صورت بیگ‌زاده نیز برای انجام کار تدافعی به مهرداد پولادی کمک خواهد کرد.

این بازیکنان پس از خروج سایرین از محل تمرین، به مدت 30 دقیقه تنیس فوتبال بازی کردند. علی کفاشیان و نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در پایان تمرین در کمپ کورینتیانس حاضر شدند.

۱۳۹۳/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...