نسخه چاپی

واكنش كی روش به صحبت های دكتر حسن روحانی

نشست خبری كارلوس كی روش، سرمربی تیم ملی كشورمان برای دیدار تیم‌های ملی ایران و آرژانتین دیروز برگزار شد. كی‌روش با بیان علت تأخیر در نشست خبری گفت: من را از جایی به جای دیگر بردند و از این بابت عذرخواهی می‌كنم كه دیر آمدیم.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی فردا شب ایران، آرژانتین را متعجب خواهد کرد گفت: اولین ماموریت ما این است که به بهترین شکل بازی کنیم. ما با تیمی مواجه هستیم که به یک جام جهانی باز می گردد اما ما اینطور نیستیم. ما اینجا هستیم که بازی را ببریم و با احترام رقابت کنیم و بتوانیم در سطح آرژانتین باشیم. می‌خواهیم رقیب ازرشمندی باشیم چرا که این بازی در تاریخ فوتبال ایران خواهد ماند. ما هرگز مقابل چنین تیم برجسته‌ای بازی نکرده‌ایم و بازیکنانم حاضر نیستند چنین دیداری را با دنیا عوض کنند.

کی روش در پاسخ به این سؤال که با توجه به حمایت روحانی، رئیس جمهور ایران از تیم ملی این کشور، صحبتش برای مردم ایران چیست گفت: طبیعتاً این افتخاری بوده برای من که بدانم رئیس جهمور ایران و مردم قدردان هستند اما زمان این رسیده که بیشتر بتوانیم خودمان را نشان دهیم و بتوانیم کاری را به نتیجه برسانیم. کلمات رئیس جمهور کاری کرده که فقط مسئولیت ما بیشتر شود کلمات او را برای جشن تلقی نمی کنیم بلکه برای تلاش بیشتر است.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: امیدوارم فردا هم بازی خوبی انجام دهیم. مهم نیست نتیجه چه باشد و مقابل چه تیمی بازی کنیم بلکه باید خوب از میدان خارج شویم و برای ایرانی‌ها و از جمله رئیس جمهور ایران خوب کار کنیم.

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...