نسخه چاپی

لبخند زدن دختران آرژانتینی به بازیكنان ایرانی ممنوع!+عكس

برخلاف تصور، سخت‌گیری به بازیكنان ایرانی از زمان محمد مایلی‌كهن آغاز نشد.

به گزارش نما به نقل از بانک ورزش : شاید برایتان جالب باشد که بدانید پس از ورود کاروان ایران به آرژانتین در سال 1978، محدودیت‌های خاصی برای ایرانی‌ها از سوی مسوولان فدراسیون کشورمان درنظر گرفته می‌شود. مجله جوانان در دوازدهمین سال انتشار خود در گزارشی می‌نویسد: «بعد از آنکه دلالان فرانسوی در زمان اقامت تیم ایران در فرانسه با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز به‌سراغ چند بازیکن ایرانی رفتند فدراسیون فوتبال ایران اقدامات احتیاطی انجام داده تا در آرژانتین چنین وضعیتی پیش نیاید. نخست اینکه به دلال‌های فوتبال اخطار داده شده از تماس با بازیکنان ایرانی خودداری کنند و دیگر اینکه بازیکنان هم مجاز نیستند در مورد خرید و فروش این‌چنانی با کسی مذاکره کنند. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده که هر تیمی می‌خواهد بازیکنی را از ایران به خدمت بگیرد، باید مستقیما با باشگاه مربوطه وارد صحبت شود و تصمیم نهایی با این باشگاه خواهد بود. در مورد بازیکنانی که بدون قرارداد هستند نیز فدراسیون طبق ضوابط خاصی تصمیم خواهد گرفت.»

مجله جوانان در بخش دیگری از گزارش خود می‌نویسد:«برای انجام امور خدمات در هتل محل اقامت تیم ایران، دو دختر و یک پسر استخدام شده‌اند ولی جالب اینکه مسئولان تیم ایران با این شرایط دخترها را استخدام کرده‌اند که با بازیکنان ایرانی فقط در مورد کار صحبت کنند و به‌هیچ‌وجه با آنها خودمانی نشوند. حتی برای این دختر خانم‌ها لبخند زدن به بازیکنان ایرانی هم ممنوع شده است!»

در این گزارش همچنین آمده است آرژانتین که تا چندی پیش فاقد تلویزیون رنگی بود، به‌خاطر پخش بازی‌های جام‌جهانی تاسیسات لازم برای پخش مسابقات در تلویزیون رنگی را به‌وجود آورده است.

000.jpg

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...