نسخه چاپی

واشنگتن پست: تیم ایران سخت شكست می‌خورد

روزنامه واشنگتن پست در مطلبی تحلیلی از تیم فوتبال ایران به عنوان تیمی كه سخت شكست می‌خورد یاد كرده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و آرژانتین روزنامه واشنگتن پست به تحلیل وضعیت تیم ایران پرداخته و آورده است: ایران دارای ظرفیت فوتبالی بالایی است و این مطلب طی چند سال اخیر به خوبی مشهود بوده ایران عملکرد خوبی در بازیهای آسیایی داشته، شور و شوق مردم ایران به فوتبال زیاد است و این را می‌توان از فوتبال خیابانی و تعداد بالای تماشاچیان آن در استادیوم‌ها فهمید.

تیم ایران مشکلات مالی فراوانی داشته و همین مطلب کار را برای "کارلوس کی‌روش" مربی پرتغالی آن دشوار ساخته به طوریکه کی‌روش مجبور به لغو برخی از اردوهای تدارکاتی تیم شد. ایران به عنوان تیم نخست آسیا به جام جهانی 2014 راه یافت و امشب در بازی مقابل آرژانتین می‌تواند مزد تلاش‌های خود را بگیرد بازی امشب یک فرصت طلایی برای بازیکنان ایران است تا خود را در سطح جهانی نشان دهند.

بازی نخست ایران با نیجریه نشان دهنده استحکام خط دفاعی این تیم بود

به گفته مهرداد بیت‌آشور تیم ایران به دانش خط دفاع مستحکم شهرت دارد. شاید بازیکنان ایرانی نتوانند در هر بازی 20 موقعیت گل به وجود آورند اما بدون شک برای مهاجم تیم حریف دردسرهای فراوانی ایجاد می‌کنند.

واشنگتن پست در ادامه آورده است: کارلوس کی‌روش دارای شیوه بازی مبتنی بر نظم و قانون است، شاید این تیم کمترگل بزند اما بسیار سخت گلی هم دریافت می‌کند.

۱۳۹۳/۳/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...