نسخه چاپی

قهرمانی ایران در لیگ جهانی كاراته

در پایان سومین مرحله لیگ جهانی كاراته وان اندونزی نمایندگان ایران با كسب 7 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز عنوان قهرمانی را از آن خود كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان در حالی با حضور 26 کشور در اندونزی پیگیری شد که تیم ایران با کسب 16 مدال رنگارنگ (7 طلا، 4 نقره و 5 برنز) بالاتر از سایر تیم ها در صدر جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ژاپن با 3 طلا، یک نقره و 2 برنز در مکان دوم قرار گرفت و کره جنوبی با یک طلا، 1 نقره و 6 برنز در جای سوم ایستاد.

تیم های برزیل با یک طلا و یک برنز و فرانسه با یک طلا چهارم و پنجم شدند. اندونزی میزبان بازی‌ها بدون کسب مدال طلا، با 2 نقره و 5 برنز بالاتر از استرالیا با 2 نقره و 3 برنز در جای ششم قرار گرفت.

تیم های ویتنام با 2 نقره و 2 برنز و هلند با یک نقره و یک برنز و کویت با 2 برنز تیم های هشتم تا دهم جدول رده بندی سومین مرحله لیگ جهانی بودند.

مدال های ایران در این رقابتها این گونه بدست آمد:

7 طلا:

کاتای تیمی مردان (فرزاد محمد خانلو، احد شاهین و آرمین روشنی)، پگاه زنگنه، حسین سمندر، هامون درفشی پور، بهمن عسگری، مهدی سلطانی، ایمان سنچولی

4 نقره: آلاله صعودی، مهتاب اسماعیلی و وحید و سعید حسنی پور

3برنز: شیما آل سعدی، طراوت خاکسار، بهنوش نجفی، هادی عرب و پیمان سلطانیان

هدایت تیم اعزامی مردان ایران به رقابتهای لیگ جهانی اندونزی را حسین روحانی و مهدی جعفری برعهده داشتند. ضمن اینکه سید محمد حسینی به عنوان بدنساز گروه مربیان را همراهی می‌کرد.

در بخش بانوان نیز ستاره موسوی، فرخناز ارباب و لیلا بهرامی مربیان تیم بودند.

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...