نسخه چاپی

عیادت اعضای جامعه اسلامی دانشجویان از آیت الله مهدوی كنی

جمعی از اعضای شورای مركزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت از آیت الله مهدوی كنی از نزدیك در جریان حال عمومی ایشان قرار گرفتند.

به گزارش نما، سید سجاد موسوی عضو دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: جمعی از اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پیش از ظهر امروز با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت از آیت الله مهدوی کنی از نزدیک در جریان حال عمومی ایشان قرار گرفتند.

وی افزود: حجت الاسلام میرلوحی از نزدیکان و وابستگان ایشان با حضور در جمع دانشجویان آنها را در جریان وضعیت فعلی آیت الله مهدوی کنی قرار داد.

موسوی با اشاره به وضعیت فعلی حال آیت الله مهدوی کنی گفت: آقای میرلوحی به نقل از پزشکان معالج ایشان به دانشجویان گفتند، وضعیت کلیه، کبد و قلب آیت الله مهدوی کنی نسبت به قبل بهتر شده است و تنها نگرانی درباره وضعیت مغز ایشان و سرعت عملکرد این عضو است.

وی در همین زمینه به نقل از میرلوحی ادامه داد: به توصیه پزشکان دوستان قدیمی، آیت الله با حضور در کنار ایشان به بیان خاطرات خود پرداخته تا سرعت عملکرد مغزشان بهتر شود و در عین حال ایشان به دعای خیر مردم همچنان نیاز دارد.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...