نسخه چاپی

سردار عراقی:

امنیت كامل در كشور برقرار است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امنیت امروز ایران اسلامی با وجود تنوع‌های قومی و مذهبی از وحدت و انسجام بین این مذاهب شكل گرفته كه این امنیت به‌طور كامل تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سردار «عبدالله عراقی» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، در یادواره ۲۸۰۰ شهید اعزامی به منطقه پاوه و ۱۵۰۰ شهید منطقه اورامانات، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید منطقه اورامانات اظهار کرد: در هر قدم منطقه اورامانات، حضور شهدا را می‌توان احساس کرد چراکه در هر نقطه‌ای از این منطقه شهیدی جان خود را تقدیم انقلاب کرده است.

سردار عراقی با بیان اینکه بالاترین نیکی شهادت در راه خدا است، افزود: شهدا در پیشگاه حق مقامی داشته که فقط خداو پیامبر (ص) وائمه اطهار (ع) از آن مقام آگاهی دارند و بنا به فرموده قرآن آن کسی که در راه خدا کشته می‌شود مرده نیست بلکه او زنده است.

وی با اشاره به اینکه نصرت خداوند همواره همراه ملت بزرگ ایران بوده است بیان کرد: شهدای ما را خداوند یاری کردند و کسی نتوانست بر جوانان ما که جان خود را تقدیم کردند غلبه کند و درک و مقام و منزلت شهدا جز اینکه کسی خودش را به مقام شهید وصل کند، امکان‌پذیر نیست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بصیرت انسان‌ها را در گرو تقوای الهی دانست و افزود: شهدای ما آگاهانه و با بصیرت کامل راه صحیح را تشخیص دادند و خداوند زمانی که پیامبر بزرگ اسلام(ص) را مبعوث کرد و اسلام را به عنوان تنها دین کامل و قرآن را به عنوان قانون اساسی فرستاد، برای حفظ این دین سپاهی را با نام سپاه شهدا آماده کرد.

سردار عراقی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش از دین اسلام و قرآن بهره‌ای نبرده‌اند، تصریح کرد: امروز گسترش یافتن این گروهک تروریستی همراه با اقدامات و جنایات خود در عراق بوده که نیرویی را آماده کرده است.

وی بیان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی با وجود تنوع‌های قومی و مذهبی از وحدت و انسجام بین این مذاهب شکل گرفته که این امنیت به‌طور کامل تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: اگر امنیت مردمی باشد ماندگار است و اگر برحسب تجهیزات نظامی امنیتی برقرار شود ماندگاری و پایداری آن نسبی است و خوشبختانه امروز در منطقه اورامانات امنیت مردمی برقرار شده که کمتر نیروی نظامی می‌تواند این امنیت لازم را برقرار کند.

وی گفت: یاد و خاطره شهیدان را با برگزاری این مراسم گرامی می‌داریم و همچنان که شهیدان صراط مستقیم را پیموده‌اند، ما نیز این راه را ادامه داده تا بتوانیم با توسعه ارزش‌های این راه، آن را برای نسل‌های آینده فرهنگ‌سازی کنیم.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...