نسخه چاپی

تعریف و تمجید برزیلی ها از بازیكن پرسپولیس

مدافع ملی پوش پرسپولیس از نظر رسانه های برزیل یكی از مهره های تاثیرگذار جام جهانی است.

به گزارش نما، روز گذشته پایگاه اینترنتی "Infobae" برزیل در گزارشی درباره عملکرد تیم ایران نوشت: «کارلوس کی‌روش پرتغالی در بازی نخست تیمش را با سیستم ‌1 - 1 - 4 - 4 به میدان فرستاد و این سیستم‌ دفاعی به او کمک کرد که یک امتیاز حساس را از بازی با نیجریه به دست آورد.»



این نوشته در ادامه افزود: «البته تنها سیستم‌ دفاعی به کی‌روش در این راه کمک نکرد تا ایران برابر نیجریه به تساوی برسد بلکه درخشش بازیکنی همچون مهرداد پولادی باعث شد تا این امتیاز ارزشمند به کارنامه تیم ملی ایران اضافه شود.»



سایت برزیلی ادامه داد: «مهرداد پولادی 27 ساله که در تیم پرسپولیس بازی می‌کند بهترین بازیکن تیمش در بازی با نیجریه بود. عملکرد او به قدری خوب بود که فیفا او را به عنوان دومین بازیکن برتر دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل انتخاب کرد. پولادی بدون شک یکی از مهم ترین بازیکنان کی‌روش در جام جهانی است. قدرت دفاعی این بازیکن علاوه بر تکنیک بالایش باعث خواهد شد تا حریفان در سمت چپ زمین ایران با مشکل مواجه شوند.»



در حالی رسانه‌های خارجی از پولادی به عنوان یک مهره تاثیرگذار نام می‌برند که احتمال دارد با توجه به عدم تمدید قرارداد وی با پرسپولیس این مدافع پس از رقابت‌های جام جهانی راهی لیگ‌های خارجی شود. اتفاقی که شاید در خصوص چند مهره دیگر ایران از جمله حقیقی و سیدجلال نیز رخ دهد.

۱۳۹۳/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...