نسخه چاپی

خبر خوش برای هواداران كی روش

معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با تاكید بر اینكه این وزارتخانه برای همكاری با مربیان فنی در رشته‌ها مختلف هیچ مشكلی ندارد، گفت: در رابطه با كی‌روش هم بعید می‌دانم فدراسیون فوتبال مشكل مالی داشته باشد اما در كل مسئولان این فدراسیون هر تصمیمی بگیرند از آن حمایت خواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سیدمناف هاشمی در حاشیه همایش ورزش صبحگاهی کارکنان وزارت ورزش و جوانان که صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد، در رابطه با حمایت این وزارتخانه از فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی توضیح داد.

وی در این رابطه با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان برای به خدمت گرفتن سرمربیان فنی هیچگونه مشکل مالی ندارد، خاطرنشان کرد: جای نگرانی در رابطه با وضعیت کی‌روش نیست، البته در این زمینه تصمیم نهایی با مسئولان فدراسیون فوتبال و افرادی که به آنها مشاوره فنی می‌دهند، است. هر تصمیمی که آنها در رابطه با کی‌روش و همکاری با او بگیرند، وزارت ورزش از آن حمایت خواهد کرد.

معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه "مسئولان فدراسیون فوتبال با توجه به رقم پیشنهادی کی‌روش، مشکلات مالی را مانع از تمدید قرارداد با وی عنوان کرده‌اند، وزارت ورزش در این زمینه چه تصمیمی دارد"؟، اظهار کرد: بعید می‌دانم فدراسیون فوتبال مشکل مالی داشته باشد.

وی اضافه کرد: باز هم تاکید می‌کنم وزارت ورزش برای همکاری با مربیان فنی و کاربلد در رشته‌های مختلف مشکل مالی ندارد اما تصمیم گیری برای ادامه همکاری با کی‌روش در حوزه اختیارات فدراسیون فوتبال است و صلاحیت آن با ما نیست. ضمن اینکه بهتر است بعد از جام جهانی جزئیات بیشتری را در این زمینه بازگو کنم.

مناف هاشمی همچنین در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال طی دو دیدار مقابل نیجریه و آرژانتین در چارچوب مسابقات جام جهانی تاکید کرد: همه دیدند بازیکنان تیم ملی چه عملکردی داشتند با این عملکرد به خودمان افتخار کردیم که ملی‌پوشان فوتبال توانستند با اقتدار جایگاه این رشته را هم در سطح جهان به همه نشان دهند. ورزش ایران پیش از این در خیلی از رشته‌ها به جایگاه‌های خوبی رسیده بود اما مهم بود که در فوتبال هم به چنین جایگاهی دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتبال با ناداوری و کمی هم بدشانسی نتوانست از دیدار برابر آرژانتین نتیجه بگیرد، تصریح کرد: البته بازیکنی که در این بازی گلزنی کرد، یک ستاره جهانی است. بنابراین بخشی از نتیجه به دست آمده، طبیعی بود. من امیدوارم تیم ملی فوتبال در دیدار با بوسنی هم مسیر خوب خود را دنبال کند، اگرچه بوسنی یک تیم چابک و اروپایی است و چه بسا از آرژانتین هم بهتر بازی کند.

معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه وضعیت دو تیم پرسپولیس و استقلال برای خصوصی‌سازی تا کجا پیش رفته است؟، یادآور شد: برای انجام این کار در وزارت ورزش تقسیم کار شده، آقای خادم مدیریت کار را برعهده دارند و انصافا تا به امروز مسیر خوبی برای خصوصی‌سازی این دو تیم طی شده است. حتی در جلسه مجلس وزیر ورزش سیاست‌های خود و وزارت ورزش را در رابطه با واگذاری پرسپولیس و استقلال اعلام و تاکید کرد این وزارتخانه روی اجرای قانون در این زمینه تاکید دارد.

وی همچنین در رابطه با میزان بودجه تخفیف یافته به این وزارتخانه توضیح داد و گفت: حدود ۹۵ درصد از اعتبارات چهار ماهه اول را دریافت کرده‌ایم. البته این تخفیف برای کمتر وزارتخانه‌ای طی این مدت انجام شده است. ما از مجموع بودجه دریافتی فقط ۱۱.۵ میلیارد تومان برای حضور در جام جهانی به فدراسیون فوتبال کمک کردیم. رقمی حدود ۲۵ تا ۲۶ میلیارد تومان هم در اختیار فدراسیون‌هایی قرار دادیم که خود را برای بازی‌های آسیایی باید آماده کنند. این را هم بگویم که در حال حاضر ۲۵ اردوی آسیایی در رشته‌های مختلف در داخل و خارج از کشور در جریان است.

مناف هاشمی در رابطه با وضعیت حقوقی کارمندان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی نیز گفت: اعضای این صندوق ۳-۴ ماه حقوق معوقه داشتند که با تلاش انجام شده تا به امروز تنها دو ماه از حقوق معوقه آنها باقی مانده است. تلاشمان این است که تا پایان شهریورماه علاوه بر پرداخت حقوق ماهیانه اعضای این صندوق، دو ماه حقوق معوقه آنها را نیز پرداخت کنیم تا وضعیت حقوقی آنها به روز شود.

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...