نسخه چاپی

نیمكت تیم ملی امروز جای چه كسانی است؟

این احتمال وجود دارد كه كارلوس كی روش در تركیب تیمش برای دیدار با بوسنی تغییراتی ایجاد كند.

به گزارش نما به نقل از قدس انلاین، تیم ملی فوتبال ایران که باید در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی بیستمین دوره جام جهانی به مصاف بوسنی و هرزگوین برود، عصر سه شنبه آخرین تمرین خود را در زمینی اطراف ورزشگاه اصلی محل برگزاری این دیدار انجام داد. این تمرین در حضور کم تعداد نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد.

دقایق ابتدایی این تمرین با گرم کردن بدن ها با توپ آغاز شد و سپس بازیکنان به کار با توپ در فضای محدود پرداختند. پس از آن تمرین به روی خبرنگاران بسته شد تا کارلوس کی روش آخرین برنامه های تاکتیکی اش را اجرا کند. بازیکنان تیم ملی نیز با شادی و نشاطی که داشتند تمرینات خوبی را انجام دادند و نشان دادند از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

آخرین اخبار خبرنگار مهر از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که کارلوس کی روش قصد دارد تیمش را با یک تغییر نسبت به دیدار با آرژانتین به میدان بفرستد و این احتمال وجود دارد که او در دیدار برابر بوسنی مسعود شجاعی را روی نیمکت بنشاند و مجددا از خسرو حیدری در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی در مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات جام جهانی ساعت 20:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور برگزار خواهد شد. همزمان با این دیدار نیز تیم های نیجریه و آرژانتین به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم دوم صعود کننده از گروه f مشخص شود.

در پایان دیدارهایی که تاکنون در این دیدار برگزار شده است، تیم ملی فوتبال آرژانتیین با 6 امتیاز در صدر قرار دارد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است. تیم ملی نیجریه با 4 امتیاز از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است و ایران با یک امتیاز با شرایطی خاص به مرحله بعد صعود خواهد کرد. بوسنی هم از دور مسابقات حذف شده است.

تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از این گروه باید برابر بوسنی به پیروزی برسد و نیجریه هم برابر آرژانتین شکست بخورد. اگر ایران یک بر صفر بوسنی را ببرد و نیجریه یک بر صفر به آرژانتین ببازد، قرعه تکلیف تیم صعود کننده از این گروه را مشخص خواهد کرد.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...