نسخه چاپی

كوتاهی وزیر كشور در رابطه با معلولان

وزیر كشور آقای رحمانی فضلی دوست ماست، ولی با صراحت می گویم كه در بحث معلولان كوتاهی می كنند و در این رابطه یك جلسه هم تا به حال نگذاشته اند و اگر بخواهد این رفتارش را استمرار بدهد و رسیدگی نكند، مجلس قطعا ورود می كند.

به گزارش نما،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شریان نیوز با تاکید بر اهمیت توجه به معضلات اجتماعی گفت: برای این منظور ستاد مناسب سازی محیط به ریاست وزیر کشور تشکیل می شود. این در حالی است که در دولت یازدهم حتی یک جلسه مناسب سازی محیط تشکیل نشده است.

وی با یادآوری عملکرد سلیقه ای دولت احمدی نژاد گفت: متاسفانه مصطفی محمدنجار وزیر کشور دولت دهم هیچ ارزشی برای رفع مشکلات معلولان قایل نبود و دلیل اثبات این ادعا این است که حتی یک جلسه این ستاد را در دوران وزارتش برگزار نکرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: به نظر می رسد آقای رحمانی فضلی نیز همین راه را می رود، در حالی که با توجه به شعارهای آقای روحانی، نباید در دولت روحانی رفتارهای دولت احمدی نژاد تکرار شود.

نماینده رشت در مجلس با اعلام اینکه بر مبنای آیین نامه موجود، ریاست ستاد مناسب سازی به وزیر کشور داده شده و باید آقای رییس به دنبال برگزاری این جلسه باشد گفت: ما یک مقدار دیگر صبر می کنیم و اگر وزیر کشور حرکتی نکند، قطعا طرح سوال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه بحث تملق و چاپلوسی یا تخریب و تهدید درکار نیست گفت: وزیر کشور آقای رحمانی فضلی دوست ماست، ولی با صراحت می گویم که در بحث معلولان کوتاهی می کنند و در این رابطه یک جلسه هم تا به حال نگذاشته اند و اگر بخواهد این رفتارش را استمرار بدهد و رسیدگی نکند، مجلس قطعا ورود می کند.

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...