نسخه چاپی

شرفی: همه كی‌روش را می‌خواهند و عبور از او كار درستی نیست

عکس خبري -شرفي: همه کي‌روش را مي‌خواهند و عبور از او کار درستي نيست

مربی پیشین تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: كی‌روش می‌‌تواند بازدهی مثبت خود را در تیم ملی ادامه دهد و عبور از او كار درستی نیست.

به گزارش نما، اصغر شرفی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد بحث ماندن کی‌روش و اینکه اگر او برود قرار است یک مربی داخلی برای هدایت تیم ملی انتخاب شود، گفت: فوتبال مثل خُم رنگرزی نیست که ما بخواهیم به یکباره یک فرد را کنار بگذاریم و یک مربی جدید رو کنیم. تیم ملی‌ در جام جهانی از لحاظ بازیکن ضعیف‌ترین تیم بود ولی همین تیم یعنی بازیکنان و کادرفنی پشت یکدیگر قرار گرفتند و یک همبستگی توسط کی‌روش به وجود آمد که نتیجه‌اش را دیدیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الان بحث کی‌روش احساسی شده است. ما باید در کنار احساس مردم و احساس بازیکنان باشیم،‌ چون آنها این مربی را می‌خواهند. جالب اینجاست که رسانه‌ها هم که معمولاً با مربیان خارجی زاویه دارند، پشت کی‌روش هستند. وقتی همه ایران پشت این مربی هستند چه دلیلی دارد او را به سادگی از دست بدهیم؟! کی‌روش بیشتر از سه سال زحمت کشیده و با فرهنگ ایرانی آشناست. با این شرایط بهتر است او بماند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: شما تصور می‌‌کنید اگر کی‌روش در ایران نماند چیزی را از دست می‌دهد؟ قطعاً از دست نمی‌‌دهد. اگر کی‌روش از ایران برود بلافاصله با یک تیم دیگر قرارداد می‌‌بندد ولی اگر کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال کنار برود هیچ اتفاقی نمی‌‌افتد و حتی در بنگلادش هم به او پست نمی‌‌دهند. کی‌روش می‌‌تواند بازدهی مثبت خود را در تیم ملی ادامه دهد و عبور از او کار درستی نیست.

شرفی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال حاضر نیست حقوق روزانه بازیکنان را که فیفا برای آنها در نظر گرفته است بدهد گفت: معمولا کشورهایی پیشرفت می‌‌کنند که قانون را رعایت می‌کنند. من زیاد در جریان این موضوع نیستم ولی اگر این پول برای بازیکنان در نظر گرفته شده و در همه جای دنیا چنین چیزی رعایت می‌‌شود پس باید فدراسیون حق بازیکنان را بدهد. البته در این فوتبال همه چیز ما با دیگران فرق می‌‌کند و نمی‌‌توانیم راحت به حقی که داریم برسیم.

۱۳۹۳/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...