نسخه چاپی

پیام صادقیان:

ماندن كی‌روش به نفع همه است جز من!

هافبك تكنیكی پرسپولیس معتقد است كه ماندن كارلوس كی روش در تیم ملی ایران به سود او نیست.

به گزارش نما، پیام صادقیان در مورد بحث ماندن کی روش گفت: «کی‌روش مربی بزرگی است و انصافا فوتبال ایران را تغییر داد. من معتقدم ماندن او به نفع تیم‌ملی‌ است چون این مربی نظم خاصی در کارش دارد و در مربیگری باهوش است. البته فکر می‌ کنم ماندن کی‌روش در تیم‌ملی‌ به نفع من نیست.»



او ادامه داد: «من معتقدم کی‌روش فوتبال مرا دوست ندارد و این حرف را با اطمینان می‌ گویم. اگر کی‌روش فوتبال مرا قبول داشت به جام‌جهانی می‌ رفتم ولی این اتفاق نیفتاد. من همین صادقیان هستم و فوتبالم را همه می‌ بینند. مربیگری سلیقه ای است و فکر نمی‌ کنم کی‌روش فوتبال مرا دوست داشته باشد.»



صادقیان در ادامه در خصوص اردوی اردبیل گفت: «اردوی خیلی خوبی بود و ما تمرینات فشرده بدنسازی را پشت سر گذاشتیم تا بدن های بازیکنان برای شروع لیگ آماده شود. پرسپولیس اسکلت اصلی خودش را حفظ کرده و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند. بهتر است فعلا پیش‌بینی نکنیم ولی امیدوارم که نسبت به سال گذشته فصل بهتری داشته باشیم.»



صادقیان در مورد توافق سید جلال حسینی با الاهلی گفت: «سید جلال بازیکن بزرگی است و مهره تاثیرگذاری محسوب می‌ شود. به هر حال کسی که باید تصمیم بگیرد خود سیدجلال است و ما نمی‌ توانیم در مورد جدایی او حرف بزنیم. در ضمن فکر می‌ کنم مدافعان دیگر جای حسینی را پر می‌ کنند و بعید می‌ دانم در پست دفاع میانی با مشکل مواجه شویم.»



وی درباره وضعیت خلعتبری هم گفت: «امیدوارم مشکل خلعتبری را هم هر چه زودتر برطرف کنند. او بازیکن بزرگی است که می‌ تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند.»

۱۳۹۳/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...