نسخه چاپی

استیلی: تمام زندگی من پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:‌امروز تكلیف نهایی‌ام درباره ماندن یا رفتنم از هیأت مدیره پرسپولیس مشخص می‌شود.

به گزارش نما، حميد استيلي در خصوص مذاکره با علي کريمي اظهار داشت: بله، با کريمي صحبت‌هاي اوليه بسيار خوبي داشته‌ايم و اميدواريم اين بازيکن باتجربه و خوب کشورمان را به خدمت بگيريم. اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

وي درباره ماندن يا رفتنش از هيأت مديره پرسپوليس نيز گفت: يکسري تصميم‌ها گرفته‌اند اما اجازه بدهيد امروز تکليف نهايي‌ام مشخص مي‌شود، عجله نکنيد.

استيلي ادامه داد: هميشه مهم پرسپوليس و نام بزرگش است که بايد موفق شود نه من، اين را بايد همه بدانيم، چه من باشم يا نباشم، هميشه زندگي براي پرسپوليس ادامه دارد.

وي افزود: مهمترين موضوع سر و سامان دادن به پرسپوليس بود که خوشبختانه با کادر فني خوبي که داريم شروع خوبي را داشتيم و تا حدودي آرامش در پرسپوليس حکمفرما شده، حالا هم اميدوارم با من يا بودن من پرسپوليس به اهدافش با بازيکنان خوب و کادر فني مجربش برسد اما من اين را مي‌گويم پرسپوليس هميشه تمام زندگي من است و من هيچ وقت از اين تيم جدا نمي‌شوم چون عاشقانه اين تيم را دوست دارم.

استيلي در پايان در مورد حضور زادمهر در راه‌آهن نيز گفت: هيچ چيز در اين باره مشخص نيست، اما اگر خود دکتر زادمهر دوست داشته باشد قطعاً در خدمت ايشان خواهيم بود اما فعلاً موضوعي نهايي نشده و اجازه بدهيد بعداً در اين باره حرف بزنيم.

۱۳۹۳/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...