نسخه چاپی

انفجار مهیب شهر اندیشه را لرزاند

این انفجار در منطقه ای صورت گرفته است كه واحدهای تولید اندیشه از قبیل پشم شیشه ساختمانی در آن فعالیت می‌كنند. نیروهای امدادی و آتش نشانی و پلیس منطقه را تحت پوشش خود درآورده‌اند و... .

به گزارش نما، صدای مهیبی در محوطه کارگاهی در شهر اندیشه (غرب استان تهران) میان شهرک طلاییه و شهرک جعفریه ساعت 17 و 35 دقیقه شنیده شد.

دود ناشی از این انفجار تا شعاع یک و نیم کیلومتری مشاهده می‌شود و نیروهای امدادی و پلیس منطقه را در کنترل گرفته‌اند اما تا این لحظه نه علت انفجار اعلام شده و نه آماری از خسارات مالی و جانی بدست آمده است.

این انفجار در منطقه‌ای صورت گرفته است که واحدهای تولید اندیشه از قبیل پشم شیشه ساختمانی در آن فعالیت می‌کنند.

براساس این گزارش کاغذهای سوخته تا حدود یک کیلومتر پرتاب شده و همچنین دود ناشی از این انفجار تا شعاع یک و نیم کیلومتری مشاهده می شود.

نیروهای امدادی و آتش نشانی و پلیس منطقه را تحت پوشش خود درآورده اند.

اظهار شاهدان عینی و اهالی محل حاکیست که پیشتر نیز چنین حوادثی در این کارگاهها رخ داده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهریار در خصوص صدای مهیب که عصر امروز - شنبه در حوالی شهرک اندیشه رخ داد اظهار داشت: این صدا ناشی از انفجار و حریق در واحد تولید رنگ وتینر بوده است.

مرتضی رضایی با ذکر اعزام نیروهای امدادی، آتش نشانی برای مهار حریق افزود: در این حادثه کارگاهی کسی آسیب ندیده است.

وی درعین حال گفت: در این انفجار مهیبی یک باب سالن کارگاهی این کارخانه رنگسازی آسیب دیده است.

صدای مهیب انفجار این کارخانه رنگ سازی واقع در غرب فاز 1 شهر اندیشه (غرب استان تهران) میان شهرک طلاییه و شهرک جعفریه ساعت 17 و 35 دقیقه شیشه های واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری اطراف را لرزاند.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...