نسخه چاپی

بحران آب و گرمای تابستان محور تذكرات 4 نماینده مجلس

یافتن راه حلی برای حل مشكل كم آبی و گرمای تابستان و ترمیم برق كشور محور تذكرات شفاهی امروز چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسوولان اجرایی كشور بود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، برخی از نمایندگان مجلس در پایان جلسه علنی روز یکشنبه در تذکرات شفاهی خواهان رسیدگی به مشکلات کم آبی و گرمای بیش از حد فصل تابستان در حوزه های انتخابیه خود شدند.

حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند خواهان رسیدگی به میزان آب تخصیصی از سد نمرود به شهرستان فیروزکوه شد و در تذکری به وزیر نیرو گفت: چرا باید تنها هشت درصد از آب این سد به شهرستان فیرزوکوه اختصاص یابد.

در تذکری دیگری سید باقر حسینی نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی به وزیر نیرو درباره کمبود آب و طوفان های شنی همچنین گرمای بیش از حد برای ترمیم برق این مناطق در استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

وی همچنین به وزیر کشور درباره عزل و نصب های سیاسی هشدار داد و گفت: این عزل و نصب ها به نفع کشور نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مسوولان وزارت کشور خواست تا با افرادی که اقدام به روزه خواری در ملا عام می کنند، برخورد کند.

محمد سقایی نماینده نیریز و استهبان در مجلس نیز از رییس جمهوری خواست با مظاهر روزه خواری برخورد شود؛ وی همچنین خواهان رسیدگی رییس جمهوری به بحران آب و کمبود آن در حوزه انتخابیه خود شد.

جواد هروی نماینده مردم قائنات دیگر نماینده بود که درباره بحران آب در کشور تذکر شفاهی داد و بحران آب خراسان جنوبی را جدی دانست.

این نماینده مجلس گفت: نمایندگان شهرهای بزرگ دقت کنند اگر مهاجرت از مناطق محروم به سمت شهرهای آنها شروع شود بحران کمبود آب نیز استان ها و شهرهای آنها را فرا خواهد گرفت.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...