نسخه چاپی

غزه بمباران شد

حملات پی در پی جنگنده‌ها و ناوهای رژیم صهیونیستی به غزه از نیمه شب گذشته تعدادی مجروح بر جا گذاشته، كه حال برخی از آنها وخیم است.

به گزارش نما به نقل از شبکه العالم، در این حملات که مناطق مختلفی از غزه هدف قرار گرفت، 16 تن مجروح شدند و 5 خانه ویران شد.

در این حملات که ناوهای رژیم صهیونی نیز مشارکت داشتند، اردوگاه النصیرات و بیت حانون و دیر البلح و منطقه الزیتون هدف قرار گرفت.

جنبش "حماس" در واکنش به این حملات، از گروههای مقاومت خواست تا در نشستی فوق العاده اعلام جنگ رژیم اشغالگر قدس علیه غزه را بررسی کنند.

بمباران مناطق مسكوني در غزه

گردانهای القسام، شاخه نظامی حماس نیز طی بیانیه ای اعلام کرد، حمله رژیم صهیونیستی به منازل شهروندان بی پناه در غزه زیر پا گذاشتن تمام خطوط قرمز است.

گردانهای قسام سران رژیم صهیونیستی را مسؤول پیامدهای این جنایتها دانسته و تهدید کرد در صورت متوقف نشدن بمباران منازل، به این حملات پاسخ خواهد داد. در این بیانیه تاکید شده آرامش و امنیتی برای اشغالگران نخواهد بود و بمباران با بمباران پاسخ داده خواهد شد.

از سوی دیگر گروه های مقاومت فلسطین، در پاسخ به این حملات به مواضع و شهرک های صهیونیستی در نقب غربی و نتیفوت و اوفکیم و اسدود و عسقلان دهها موشک شلیک کردند.

خبرنگار العالم در قدس اشغالی، از سقوط موشک در منطقه بیت شیمیش نزدیک قدس خبر داد.

این منطقه در 71 کیلومتری غزه قرار دارد.

موشک های مقاومت همچنین به شهرک های نتیفوت و راهط و اوفاکیم و اشکلون و مجلسا بنی شمعون و مرحافیم المحلیان اصابت کرده است.

رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که موشک های مقاومت به چند منطقه اشغالی اصابت کرده است.

در پی شلیک موشک های مقاومت به شهرک های صهیونیستی، آژیر خطر چندین بار به صدا در آمده و پناهگاه‌ها در مناطق مجاور غزه گشوده شده است؛ همچنین شهرک نشین‌ها از تجمع و برگزاری مراسم منع شده‌اند، و از آنها خواسته شده است نزدیک پناه گاهها باقی بمانند.

آماده باش نظاميان رژيم اشغالگر قدس نزديك غزه

منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که شورای امنیتی این رژیم تصمیم گرفته تا حملات خود به غزه را افزایش دهد و ارتش هم 1500 سرباز احتیاط را به خدمت فراخوانده است.

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...