نسخه چاپی

بازداشت اوباشی كه مردم را كور می‌كرد!

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی شرق استان تهران از دستگیری اوباشی خبر داد كه در یك نزاع اقدام به نابینا كردن یكی از رهگذران كرده بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سرهنگ حسین قاسم لویی در گفت‌وگویی، در تشریح جزییات دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف و به نام فرماندهی شرق استان تهران گفت: چندی پیش یکی از اراذل و اوباش منطقه با در دست داشتن یک قبضه قمه اقدام به عربده‌کشی و ناسزاگویی به رهگذران می‌کند و هنگامی که با اعتراض یکی از شهروندان روبه‌رو می‌شود، ضمن ضرب و شتم شدید این فرد، اقدام به نابینا کردن وی از ناحیه یک چشم می‌کند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی شرق استان تهران با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام این خبر پرونده‌ای برای شناسایی و دستگیری این فرد پیش روی ماموران پلیس امنیت گشوده شد، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی در دستورکار قرارگرفت و نهایتا در یکی از باغ‌های اطراف منطقه مخفیگاه این متهم شناسایی شد.

وی با بیان اینکه سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران وارد مخفیگاه این متهم شدند، گفت: متهم سعی داشت تا با ایجاد درگیری با ماموران از دست پلیس فرار کند اما نهایتا دستگیر شد.

قاسم‌لویی با بیان اینکه این متهم 25 ساله در کارنامه خود کلکسیونی از جرایم دارد، گفت: سرقت به عنف، فحاشی، ضرب و شتم، شرکت در نزاع، ایجاد اخلال در نظم عمومی، قدرت‌نمایی با قمه، اعتیاد، نگهداری سلاح گرم، فروش و نگهداری مواد مخدر و... نیز از سوابق این فرد محسوب می‌شود.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی شرق استان تهران با بیان اینکه وی بارها به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده بود، گفت: با این حال این فرد پس از آزادی از زندان مجددا به اعمال شرارت‌بار خود گرایش داشته و موجب سلب آسایش و آرامش مردم می‌شده است که خوشبختانه پس از دستگیری مجددا تحویل زندان شده بود.

۱۳۹۳/۴/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...