نسخه چاپی

الگو برداری قلعه نویی از آلمان

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین نوبت صبح امروز (چهارشنبه) از بازیكنانش خواست تا در مسابقات فصل آینده از خودگذشتگی داشته باشند.

به گزارش نما و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی پیش از تمرین نوبت صبح امروز استقلال خطاب به بازیکنان این تیم گفت: من به بازیکنان جدید تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانند با تمام وجود به این پیراهن خدمت کنند. بازیکنان با تجربه و قدیمی ما هم باید بزرگی کنند و امسال به جوانترها و بازیکنان جدید کمک کنند. من از آنها توقع دارم که امسال بیشتر از همیشه در خدمت تیم باشند و علاوه بر تلاش در داخل زمین به سایر بازیکنان هم کمک کنند.

وی با اشاره به دیدار بامداد امروز تیم‌های ملی آلمان و برزیل در جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: در بازی آلمان و برزیل اوج همکاری و همدلی در یک تیم را دیدیم. در یک صحنه دیدید که مولر خودش می‌توانست به برزیل گل بزند اما با از خود گذشتگی هرچه تمام‌تر توپ را به کلوزه سپرد تا او با گلزنی به یک رکورد جهانی برسد. این از خودگذشتگی را باید در استقلال هم ببینیم و میان همه بازیکنان در جریان باشد.

قلعه‌نویی تاکید کرد: از شما توقع دارم که نظم را در تیم رعایت کنید و این نظم در همه چیز است. از لباس‌های متحد الشکل پوشیدن تا ساعت حضور در تمرینات.

سرمربی استقلال اضافه کرد: توقع دارم که سخت کار کنید و با تمریناتی که می کنید انتظار عملکرد خوب از شما را دارم. امسال باید از خودگذشتگی را در شما ببینم و با تلاش‌های‌تان ناکامی سال گذشته را جبران کنید.

انتهای پیام/
اخبار مرت

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...