نسخه چاپی

داعش اگر مسلمان است به سمت اسرائیل شلیك كند

رئیس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: چرا در طول این همه سال داعش حتی یك گلوله هم به سمت اسرائیل وآمریكا شلیك نكرده و كشتار مسلمانان را در عراق و سوریه دنبال می‌كند.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به حمله نظامی رژیم صهیونیستی به مردم نوار غزه، اظهار داشت: قرآن مجید اینها را خائن همیشگی معرفی کرده و صهیونیست‌ها به طور طبیعی انسان‌های خیانت‌کار و آسیب‌رسان به جوامع بشری هستند.

وی افزود: صهیونیست‌ها ۶۶ سال است که هر روز در سرزمین‌های اشغالی جنایت‌ می‌کنندو روزی نبوده که جرمی را مرتکب نشده باشند و انگیزه کسانی که این اشغالگران را بوجود آوردند این بوده که در خاورمیانه ناامنی درست کنند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی به وجود آمد تا برای آمریکایی‌ها از منطقه استراتژیک خاورمیانه سودی در پی داشته باشد، تصریح کرد: بلوای پیش آمده همگی از آشوب‌ها و فتنه‌های آمریکایی است تا آنها ارباب همیشگی دنیا بمانند.

اکرمی با انتقاد از مواضع ضعیف کشورهای اسلامی در حمایت قاطع از مسلمانان بی‌دفاع غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: استکبار از طریق بحران‌آفرینی گروهک تروریستی داعش به دنبال ایجاد فضایی امن برای نابودی مردم بی‌دفاع غزه هستند و این وظیفه کشورهای اسلامی است که افکار عمومی دنیا را روشن کنند.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: اگر داعشی‌ها مدعی این هستند که به دنبال پیاده کرن احکام اسلام‌اند و خود را مسلمان می‌دانند، چرا در طول این همه سال حتی یک گلوله هم به سمت اسرائیل و آمریکا شلیک نکرده و کشتار مسلمانان را در عراق و سوریه دنبال می‌کند؟ اینها مصداق همان گروه خوارج هستند که در کمال نفهمی و کج‌سلیقگی علی (ع) را در کنار معاویه و عمروعاص قرار داده بود در حالی که علی سمبل تقوا، اخلاق و تواضع بود و آنها از درک این نکته عاجز بودند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه آمریکا، عربستان و قطر باید متوجه جنایت‌های خود باشند، خاطرنشان کرد:‌اگر عربستان و قطر و بقیه کشورهای اسلامی اندکی تامل می‌کردند، باید می‌دانستند که اهداف آمریکا از جنگ عراق با ایران و حضور در عراق و افغانستان چیست؟ آمریکایی‌ها به فکر منافع خود هستند و هرجا که منافعشان در خطر افتد او را از سر راه خود برخواهند داشت.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...