نسخه چاپی

در استقلال اذیت شدم

مهاجم فصل گذشته استقلال گفت: در استقلال شرایط اصلا آن چیزی كه فكر می كردم نبود. به هر حال دیگر تمام فكر و ذكرم ملوان است و اینكه بتوانم به روزهای اوج خودم برگردم.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، مهرداد اولادی سرانجام قراردادش را با ملوان به امضا رساند تا به شهری برگردد که مردمانش علاقه زیادی به او دارند. اولادی در این باره گفت: خوشحالم که به ملوان برگشتم. مردم انزلی همواره به من لطف داشتند و حمایت های زیادی در گذشته از من کردند. من در ملوان دوران خوبی را داشتم و حالا می خواهم دوران خوب گذشته را تکرار کنم.



وی ادامه داد: سال گذشته واقعا در استقلال اذیت شدم. دوست ندارم به عقب برگردم اما فصل بسیار بدی را سپری کردم و حالا قصدم این است تمام ناکامی ها را جبران کنم. در استقلال شرایط اصلا آن چیزی که فکر می کردم نبود. به هر حال دیگر تمام فکر و ذکرم ملوان است و اینکه بتوانم به روزهای اوج خودم برگردم.



مهاجم ملوان درباره شرایط تیمش تاکید کرد: خوشبختانه اکثر بازیکنان اصلی ملوان در این تیم مانده اند و از طرفی کادرفنی خوب و بادانشی اضافه شده اند. شرایط تیم خوب است و آماده می شویم تا روزهای خوبی داشته باشیم. امیدوارم برای ملوان مثمرثمر باشم و بتوانم دوباره مردم خوب انزلی را خوشحال کنم.



اولادی در پایان درباره قرعه تیمش در لیگ برتر افزود: به نظر من قرعه خوبی نصیب ملوان شده است. نمی توان از حالا درباره آینده تیم صحبت کرد اما می دانم که همه بازیکنان نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا نتایج خوبی کسب کنیم.

۱۳۹۳/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...