نسخه چاپی

یوزپلنگ ایرانی در سالن هندبال

جلسه مشترك محیط زیست و فدراسیون هندبال امروز برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ،لحظاتی قبل و در محل فدراسیون خسرو نصیری سرپرست فدراسیون به همراه مهدی واعظی مدیرروابط عمومی و همچنین علیرضا موسویان رئیس هیات هندبال تبریز میزبان چهاردهمین دوره رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا پذیرای مهمانانی از سازمان حفاظت از محیط زیست بودند.

در این دیدار جوکار مدیر پروژه یوز ایرانی , موید از روابط عمومی این سازمان و همچنین نجفی ازپروژه یوز ایرانی در رابطه با بحث استفاده از موارد تبلیغاتی و همچنین رسانه ای حرفه ای جهت حمایت از این حیوان ایرانی در مسابقات فوق صحبت کردند.

جوکار در قسمتهایی از صحبتهای خود با اشاره به بازخورد مناسب طرح موضوع در ارتباط با یوز ایرانی گفت : در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل تیم ملی فوتبال ایران با پوشیدن پیراهنی منقش به عکس یوز ایرانی تبلیغ مناسبی در جهت حمایت از این حیوان رو به انقراض در ایران نمود و هم اکنون رقابتهای جوانان 2014 پسر آسیا در تبریز هم محل و مکان مناسبی برای تداوم آن است.

نصیری سرپرست فدراسیون هم هم ضمن موافقت با حمایت همه فدراسیون از این برنامه گفت : فدراسیون هندبال آمادگی کامل برای پرداختن به یوز ایرانی را در رقابتهای فوق داردو کما اینکه خود پیشگام این موضع بوده است .شایان ذکراست به گفته مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست حداقل تعداد 50 قلاده از این حیوان کم نظیر در ایران شناسایی شده است .

۱۳۹۳/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...