نسخه چاپی

واكنش كفاشیان به خبر خداحافظی نكونام

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: كی‌روش اعلام كرده كه خودش می‌خواهد دستیار ایرانی‌اش را انتخاب كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ادامه حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: کی‌روش فردا (پنجشنبه) به ایران باز می‌گردد و بعد از مذاکرات نهایی سعی می‌کنیم قرارداد را به زودی امضا کنیم تا همه چیز قطعی شود.

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیای 2015 استرالیا با هدایت کی‌روش، افزود: او چند روز پیش موافقت خود را برای ادامه همکاری اعلام کرد تا در تیم ملی بماند و در جام ملت‌های آسیا نیز قطعاً روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه دستیار ایرانی کی‌روش از سوی فدراسیون پیشنهاد خواهد شد یا سرمربی پرتغالی تیم ملی خودش دستیار ایرانی‌اش را انتخاب می‌کند، گفت: کی‌روش باید به ایران بیاید تا درباره دستیارانش صحبت کنیم، اما او اعلام کرده که خودش می‌خواهد دستیار ایرانی‌اش را انتخاب کند و گفت که حقش است که دستیارانش را انتخاب کند. کی‌روش به ما گفته پس از بازگشتش به ایران دستیارش را تعیین می‌کند.

کفاشیان درباره احتمال خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی و شایعاتی که پس از رقابت‌های جام جهانتی 2014 برزیل در این خصوص شنیده شده، اظهار داشت: من در این خصوص چیزی نشنیده‌ام و از تصمیم نکونام هم خبر ندارم.

وی با اشاره به این موضوع که در صورت خداحافظی نکونام از تیم ملی فدراسیون فوتبال برای این بازیکن برنامه‌ریزی خاصی خواهد داشت یا نه، خاطرنشان کرد: در صورت خداحافظی احتمالی نکونام از تیم ملی برنامه ما برای او همانی است که برای دیگر بازیکنان تیم ملی داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و اینکه برگزاری دربی پایتخت در هفته پایانی لیگ چهاردهم باعث از هیجان افتادن این بازی نمی‌شود، گفت: برگزاری دربی در هفته پایانی ایرادی ندارد. اتفاقاً با توجه به شرایطی که وجود دارد معتقدم هیجان این بازی بیشتر هم می‌شود و پرسپولیس و استقلال با توجه به شرایط‌شان در بازی هفته پایانی خودشان را نشان خواهند داد.

کفاشیان با اشاره به رقابت تیم‌ها تا هفته پایانی برای قهرمان شدن، ادامه داد: اینکه هنگام برگزاری دربی پرسپولیس و استقلال کجای جدول باشند و شرایط‌شان چگونه رقم بخورد در بازی تاثیرگذار است اما تمام بازی‌های این دو تیم هیجان و جذابیت خاص خودش را دارد.

وی در خصوص بحث سقف بودجه تعیین شده برای باشگاه‌های لیگ برتری و جوانگرایی در لیگ برتر عنوان کرد: این مواردی است که باید در لیگ صورت می‌گرفت و امیدوارم رعایت شود. این قوانین صددرصد به پویایی لیگ کمک می‌کند.

۱۳۹۳/۴/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...