نسخه چاپی

روحانی خواستار مذاكره مستقیم فلسطین با اسرائیل شد؟!

العربیه: برای نخستین بار ایران خواستار مذاكره میان اسرائیل و فلسطینی ها شد...این در حالی است كه مقام های ایرانی همواره مخالف مذاكرات فلسطینی ها و اسرائیل بودند و آن را سازش می دانستند.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، عصر جمعه و در پی آغاز یورش زمینی رژیم صهیونیستی به باریکه نوار غزه، حسن روحانی در تماسی تلفنی با ولادمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه تحولات فلسطین و اقدامات ضروری در این رابطه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در همین رابطه و در خبری که در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری کشورمان منتشر شده است، مطالب و مواضعی کاملا انقلابی و قابل قبول از سوی حسن روحانی به چشم می خورد. حال آنکه خبرگزاری های بیگانه مطالب متفاوتی از این گفتگوی تلفنی منتشر نموده اند.

پایگاه خبری العربیه عربستان که ید طولایی در حمایت از رژیم صهیونیستی و انتشار اخبار جهت دار و مغرضانه علیه محور مقاومت دارد، با ذوق زدگی تیتر زد: "برای نخستین بار ایران خواستار مذاکره میان اسرائیل و فلسطینی ها شد".

00 copy.jpg

العربیه ضمن اعلام شگفتی خود از این موضع حسن روحانی به نقل از رویترز نوشت: "تماس تلفنی میان روحانی و پوتین از تهران آغاز شد، چرا که با آغاز عملیات زمینی اسرائیل، ایران از افزایش تنش نگران است.بنا بر اعلام کرملین: «دو طرف بر ضرورت پایان دادن به تنش نظامی و از سر گیری مذاکرات مستقیم میان اسرائیل و فلسطینی ها تاکید کردند.»این در حالی است که مقام های ایرانی همواره مخالف مذاکرات فلسطینی ها و اسرائیل بودند و آن را سازش می دانستند."

اما اینبار ظاهرا این تنها یک شایعه سازی از سوی دستگاه شایعه پراکن رژیم آل سعود نیست، چرا که کاخ کرملین نیز به صراحت این مطلب را که روی خروجی سایت خود قرار داده است. سایت کرملین به صراحت اعلام کرده است که : "هر دو طرف خواستار پایان دادن سریع به درگیری های مسلحانه و از سر گیری مذاکرات مستقیم اسرائیل و فلسطین شدند."



453.jpg



محمدرضا صادق مشاور روحانی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سوال که سایت العربیه در خبری ادعا کرده است که رئیس جمهور ایران خواستار مذاکره گروه‌های فلسطینی با رژیم صهیونیستی شده است گفت: این خبر صحت ندارد. اما وی هیچ توضیحی در خصوص مطالب مندرج در پایگاه اطلاع رسانی کاخ کرملین که تاییدی بر اخبار منتشره در خصوص گفتگوی تلفنی پوتین - روحانی است ارائه نکرد.

۱۳۹۳/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...