نسخه چاپی

كشف ۷۶۱ كیلو مرفین و حشیش در تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرك شاهدشهر شهریار از دستگیری ۴ قاچاقچی و كشف ۷۶۱ كیلوگرم مرفین و حشیش با لفافه خبر داد.

به گزارش نما، سردار ناصر اصلانی گفت: با بدست آمدن سرنخی از فعالیت یکی از عناصر اصلی قاچاق موادمخدر در شهرک شاهدشهر شهریار و با توجه به حساسیت امر، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: مأموران مبارزه با موادمخدر استان پس از دو هفته کار اطلاعاتی با اطمینان از اینکه متهم اصلی به تازگی مقادیری موادمخدر را از قاچاقچیان تحویل گرفته و در منزلش در شهرک شاهدشهر شهریار دپو کرده است با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ویژه، منزل قاچاقچی مورد بازرسی قرار گرفت.

اصلانی با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی پلیس و شناسایی محل دپو و نگهداری محموله موادمخدر در شهرک شاهدشهر بیان داشت: صبح امروز در عملیاتی ویژه ۵۱۴ کیلوگرم حشیش و ۲۴۷ کیلوگرم مرفین با لفافه از منزل قاچاقچیان کشف و در این رابطه ۴ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: در این عملیات پلیس یک دستگاه خودروی سمند سورن و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد و متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه و توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان منتقل شدند.

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...