نسخه چاپی

نظر منصوریان درباره خداحافظی كریمی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: علی كریمی فوتبالیست صادقی بود و همیشه چوب صداقتش را خورد.

به گزارش نما به نقل از فارس علیرضا منصوریان در خصوص تغییر حریف تدارکاتی تیم فوتبال نفت تهران گفت: قرار بود ما با ملوان بازی کنیم اما از آنجا که این تیم در جام شهدا شرکت خواهد کرد، تصمیم گرفتیم تا به دیدار نفت مسجدسلیمان برویم و در تاریخ اول مرداد با این تیم بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز اردوی ما در دهکده ورزشی کردان کرج تمام می‌شود اما از آنجایی که بازی ما مقابل نفت مسجدسلیمان در کردان انجام خواهد شد روز اول مرداد باز هم عازم این منطقه می‌شویم تا بازی دوستانه‌مان را در دهکده ورزشی کردان انجام دهیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه درباره خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: 25 سال است که من در فوتبال حضور دارم و در این مدت بازیکنان بزرگ و کوچکی کنار من و یا روبه‌روی من بازی کرده‌اند اما چنین فوتبالیستی که بر روی مردم تاثیر مستقیم داشته است را ندیدم و علی کریمی فوتبالیستی بود که روی مردم اثر می‌گذاشت و چنین فوتبالیستی در تاریخ فوتبال ایران کم داریم.

وی اظهار داشت: علی کریمی در تمام سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کرد باعث شد تا نگاه آسیا و حتی جهان به ایران باشد چرا که او سال‌های خوبی را در آلمان فوتبال بازی کرد و به واقع می‌توانم بگویم از لحاظ فنی یک الگوی واقعی و از نظر اخلاقی یک ورزشکار منحصر به فرد بود که همیشه راستی و صداقت در کارهایش موج می‌زد و شاید خیلی از مواقع چوب همین صداقتش را خورد.

منصوریان افزود: صداقت علی کریمی به حدی بود که وقتی به موضوعی اعتراض می‌کرد بی‌سیاستی و بی‌شیله پیله بودن حرف‌هایش مشخص بود و همواره حرف دلش را می‌زد و در کنار مردم قرار داشت. علی فوتبالیستی بود که شاید دیگر در تاریخ فوتبال ایران تکرار نشود و ای کاش قدر او را بیشتر می‌دانستیم. شاید اگر او در اروپا به دنیا می‌آمد یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ محسوب می‌شد. اما فوتبال دوستان ما باید خوشحال باشند که در دوره‌ای حضور دارند که فوتبال علی کریمی را دیدند. او با فوتبالش جادو می‌کرد و به نظرم لقب جادوگر واقعا برازنده اوست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند تیم ملی سال 98 محبوب‌ترین تیم تاریخ ایران است و من فکر می‌کنم علی کریمی را هم باید جزو همان تیم دانست چرا که اخلاق و منش‌اش کاملا شبیه بازیکنان آن تیم بود و او هم همیشه در قلب مردم باقی خواهد ماند. من امیدوارم در زندگی شخصی‌اش هم همانند دوران فوتبالش موفق باشد و کنار مردم باقی بماند. امیدوارم حالا فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس برای این اسطوره یک بازی خداحافظی در شان او ترتیب دهند تا با خاطره‌ای خوش از فوتبال خداحافظی کند.

۱۳۹۳/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...