نسخه چاپی

دلیل كندی اینترنت تهرانی‌ها

عضو هیات مدیره شركت مخابرات استان تهران از رفع مشكل سرعت اینترنت پرسرعت مشتركان این شركت با تخصیص پهنای باند مورد نیاز از سوی شركت ارتباطات زیرساخت خبر داد.

به گزارش نما، به گفته صادقی با امضای قرار‌داد جدید با این شرکت به زودی ظرفیت فعلی پهنای باند این شبکه، بالغ بر ۵۰ لینک STM۱ افزایش می‌یابد.

وی گفت: سال گذشته شرکت ارتباطات زیرساخت تنها ۷۰ درصد پهنای باند مورد نیاز شرکت مخابرات استان تهران را تامین کرد و ۳۰ درصد مابقی را دو ماه پیش تحویل داد. براین اساس یکی از دلایل کندی سرعت اینترنت مخابرات عدم تخصیص پهنای باند بود که در حال حاضر حل شده است.

صادقی با اعلام آمادگی مخابرات استان تهران برای افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت، تصریح کرد: هم‌اکنون ظرفیت پهنای باند اینترنت مخابرات تهران ۱۰۰ لینک STM۱ است که به مرور ۱.۵ برابر خواهد شد و تاثیر آن که ارتقای ظرفیت در استفاده مشترکان از خدمات ADSL است، محسوس خواهد بود.

صادقی با تاکید بر آمادگی فنی مخابرات برای ارائه اینترنت پرسرعت سه برابر ظرفیت فعلی گفت: در حال حاضر۴۵۰ هزار کاربر در تهران و البرز از ADSL مخابرات استفاده می‌کنند و با رفع مشکل سرعت و کاهش ضریب اشتراک، پیش‌بینی می‌شود که شمار مشترکان این سرویس افزایش یابد.

۱۳۹۳/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...