نسخه چاپی

خبر خوب برای هواداران پرسپولیس

مشكلات اداری و حقوقی باشگاه پرسپولیس در چند سال گذشته باعث شده دردسرهای فراوانی برای مدیران این باشگاه به وجود بیاید كه نمونه آخر آن هم تلاش وكیل كشتی‌گیران پرسپولیس برای توقیف اموال این باشگاه بود. همچنین بسیاری از بازیكنان این تیم نسبت به دستكاری در قراردادهای خود در فصل گذشته اعتراض داشتند كه این مسائل برای رحیمی دردسرساز شده بود.

به گزارش نما رحیمی و خواجه‌وند برای حل این گونه مشکلات چندین بار با رویانیان به صورت تلفنی صحبت کردند تا زیر و بم این مشکلات را پیدا کنند. توضیحات مدیرعامل سابق پرسپولیس در رفع بعضی مشکلات به مدیران فعلی باشگاه کمک کرده است.

به طور مثال رویانیان جزئیات قراردادهای بازیکنان و نحوه درآمدزایی خود در باشگاه را به رحیمی توضیح داده که این در رفع مشکلات به پرسپولیسی‌ها کمک کرده است.

از سوی دیگر یکی از مسائلی که با حضور مدیران جدید باشگاه تبدیل به یک مشکل شده بود، اختلاف اسپانسرهای جدید و قبلی باشگاه بود که حتی نزدیک بود کار به شکایت هم کشیده شود. در همین زمینه هم مسئولان صدراسیستم پاسارگاد که فصل گذشته حامی مالی پرسپولیس بودند با رحیمی و رویانیان جلساتی برگزار کرده و طرفین به توافق کامل دسته یافته‌اند.

طبق این توافقات شرکت صدراسیستم پاسارگاد در هر شرایطی تابع باشگاه است و به تعهدات خود در قبال پرسپولیس عمل می‌کند. در واقع این شرکت جزئی از دارایی‌های باشگاه پرسپولیس محسوب شده و هر گونه فعالیت اقتصادی آن هم با صلاحدید مسئولان باشگاه صورت می‌گیرد. از سوی دیگر مهم‌ترین توافق طرفین این بوده که شرکت بهنام پیشروی کیش که در این فصل اسپانسر پرسپولیس است نامش بر روی پیراهن تیم حک شده و حامی مالی اصلی تیم در فصل 94 – 93 باشد. بنابراین صدراسیستم پاسارگاد با هماهنگی باشگاه فعالیت کرده و اعتراضی به انتخاب شرکت دیگر به عنوان اسپانسر ندارد.

۱۳۹۳/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...