نسخه چاپی

درخواست جواد نكونام از رئیس جمهور

نكونام و آفاق دو ورزشكاری بودند كه در دیدار با رئیس‌جمهور در یك سخنرانی كوتاه درخواست‌هایشان را مطرح كردند.

به گزارش نما به نقل از پارس ، ورزشکاران و مدیران ورزشی شب گذشته با حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران دیدار کردند.

این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* این مراسم قرار بود از ساعت 20 در سالن سران اجلاس برگزار شود. ورزشکاران جانبازان و معلولین اولین ورزشکارانی بودند که در این مراسم شرکت کردند. آنها ساعت 19 وارد سالن شدند، اما مشکلی که در این بین وجود داشت این بود که ورزشکارانی که روی ویلچر بودند هنگامی که وارد سالن شدند با دیدن پله‌ها ناراحت شدند و با کمک برخی از افراد توانستند در صندلی‌های خود مستقر شوند.

* محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ساعت 19:45 دقیقه در مراسم حاضر شد. البته سجادی، هاشمی و احمدی معاونان وزیر زودتر در سالن حضور داشتند.

* جواد نکونام، آفاق و محمدرضا داورزنی به نمایندگی از 3 رشته فوتبال، بسکتبال و والیبال در این مراسم دقایق کوتاهی را سخنرانی کردند.

* اجرای برنامه بر عهده مازیار ناظمی بود که وی هنگامی که قرار بود داورزنی صحبت کند از رئیس‌جمهور درخواست کرد اجازه دهد بانوان در سالن والیبال حاضر شوند تا ایران از لیگ جهانی حذف نشود.

* مراسم با آمدن رئیس‌جمهور از ساعت 20 آغاز و با اذان مغرب به پایان رسید.

* ورزشکاران و مدیران ورزشی قبل از افطاری نماز جماعت را به امامت رئیس‌جمهور خواندند.

* نکونام در سخنرانی خود از رئیس‌جمهور خواست همچون گذشته حمایت‌هایش را از ورزش ادامه دهد. آفاق هم مشکل بسکتبال را نداشتن سالن ورزشی اعلام کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار رییس جمهور با برخی از اهالی ورزش کشور گفت: از شما تقاضا داریم مانند گذشته از ورزش کشور حمایت کنید، همانطور که پیام‌های بسیار زیبا و پرمحتوای شما در باره درخشش قهرمانان ایران در میادین بین المللی موجبات دلگرمی ما را فراهم می‌کند.

*جواد نکونام با بیان اینکه امروزه ورزش دستاوردهای زیادی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، بهداشت و سلامت دارد، افزود: دولت‌ها منابع زیادی را به این مهم اختصاص می‌دهند و نمونه آن مسابقات جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل است.

وی ادامه داد: جناب آقای دکتر حسن روحانی از شما به دلیل حمایت مادی، معنوی و افزایش بودجه ورزش کشور تشکر می‌کنیم و خواستار تداوم این حمایت‌ها هستیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: جامعه ورزش همپای دیگر مردم کشور در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بویژه غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد. زنده باد ایران عزیز.
* علی کفاشیان بعد از آغاز مراسم و حضور رئیس‌جمهور وارد سالن شد.

۱۳۹۳/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...