نسخه چاپی

اعتراف رژیم صهیونیستی به شكست

در حالی كه وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شهدا به هزار و 147 نفر پس از عملیات جستجو در خانه های ویران شده در غزه خبر داده است، منابع صهیونیست بر دروغ بودن ادعای حكومت نتانیاهو مبنی بر دست داشتن حماس در ربوده شدن و هلاكت سه صهیونیست تاكید كردند، دروغی كه به شهید و زخمی شدن بیش از هفت هزار انسان بیگناه منجر شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، شبکه المیادین نوشت: وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای شمار شهدای فلسطینی را 1147 شهید اعلام کرده است.

بنابراین گزارش، شمار مجروحان فلسطینی نیز ناشی از حملات 19 روزه صهیونیستها علیه غزه از شش هزار نفر فراتر رفته است.

این در حالی است منابع صهیونیستی از تمدید یکجانبه آتش بس توسط تل آویو برای 24 ساعت دیگر خبر دادند.

گروههای امدادی فلسطینی نیز با توجه به آتش بس در غزه، هر لحظه اجساد بیشتری از شهدای فلسطینی را از زیر آوار خارج می کنند.

دروغی که 1147 شهید برجاگذاشت

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته ادعاهای مطرح شده از سوی سران این رژیم برای توجیه حملات اخیر به نوار غزه را تکذیب کرد.

"میکی روزنفلد" سخنگوی پلیس اسرائیل عصر روز گذشته ادعاهای مطرح شده در مورد دست داشتن حماس در ربودن سه صهیونیست را که منجر به حملات گسترده ارتش به نوار غزه شد، رد کرد.

ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی به ویژه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم، در مورد دست داشتن حماس در ربودن این سه صهیونیست در حالی رد می شود که به موجب این دروغ ظرف 20 روز گذشته هزار و 147 نفر از ساکنان غزه به شهادت رسیده و بیش از 6000 هزار نفر دیگر نیز در این حملات ددمنشانه زخمی شده اند.

در ماه گذشته میلادی سه صهیونیست ساکن سرزمین های اشغالی از سوی افراد ناشناس ربوده و سپس کشته شدند. سران رژیم صهیونیستی با تبلیغات گسترده، حماس را مسئول این جریان معرفی کرده و متعاقب آن حملات گسترده ای را به نوار غزه آغاز کردند که این حملات تا صبح روز گذشته ادامه داشت.

در همین رابطه خبرنگار بی بی سی نیز در صفحه توئیتر خود نوشت : میکی روزنفلد، سخنگوی پلیس اسرائیل، به من گفت که ربوده و کشته شدن این سه نوجوان تحت رهبری حماس نبوده و این بر خلاف اخباری است که کابینه نتانیاهو منتشر می کرد.

یدیعوت آحارونوت: اسرائیل در حال بررسی طرح پایان جنگ در غزه است

روزنامه یدیعوت آحارونوت با انتشار گزارشی اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در حال بررسی طرح پایان عملیات نظامی در غزه است.

در این گزارش ضمن اشاره به تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی تصریح شده است که ادامه هلاکت نظامیان رژیم صهیونیستی باعث به وجود آمدن حالتی از ترس و اضطراب در میان ارتش و شهروندان صهیونیستی شده است که این امر به خودی خود باعث تضعیف ارتش رژیم اسرائیل می شود.

این منبع همچنین اعلام کرد که تلاشهای رژیم صهیونیستی برای ایجاد چند دستگی و تفرقه میان کرانه باختری و نوار غزه با شکست روبرو شده است.

ترس و وحشت اراضی اشغالی را فراگرفته است/تظاهرات گسترده صهیونیستها در مخالفت با جنگ در غزه

هزاران صهیونیست با برگزاری تظاهرات گسترده خواستار توقف جنگ در غزه و بازگشت نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق اشغالی شدند.

صهیونیستها با برگزاری نظاهرات گسترده ای در تل آویو خواهان توقف جنگ در غزه شدند.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص با انتشار گزارشی در این زمینه اعلام کرد که شرکت کنندگان در این تظاهرات به شدت از ادامه جنگ در غزه هراس دارند و خواهان بازگشت نظامیان رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی و پایان جنگ در سریعترین زمان ممکن شدند.

تمدید یکجانبه آتش بس از سوی تل آویو و دلایل مخالفت گروههای مقاومت با آن

گروههای مبارز فلسطینی اعلام کردند تا زمانی که ارتش رژیم صهیونیستی از مناطق اشغال شده در داخل غزه، عقب نشینی نکند هیچ گونه توافق آتش بس را نمی پذیرند.

"موسی ابومرزوق" از اعضای ارشد حماس در اظهاراتی تاکید کرد: اکثریت گروههای مقاومت فلسطینی با تمدید 24 ساعته آتش بس که مورد موافقت صهیونیستها قرار دارد، مخالف هستند.

وی تاکید کرد: گروههای مقاومت فلسطینی خواهان عقب نشینی نظامیان صهیونیست از داخل باریکه غزه و به ویژه از نقاطی که در آنها منازل مسکونی قرار دارد، هستند. همچنین ما بر لزوم خارج کردن اجساد شهدا و مجروحان از این مناطق تاکید داریم.

منابع فلسطینی از اظهارات موسی ابومرزوق با عنوان دو شرط حماس برای برقراری آتش بس انسانی در غزه یاد کرده اند.

این در حالی است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته به طور یکجانبه آتش بس را 24 ساعت دیگر تمدید کردند.

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...