نسخه چاپی

تاكید وزیر بر رعایت سقف هزینه و شفاف سازی در فوتبال ایران

عکس خبري -تاکيد وزير بر رعايت سقف هزينه و شفاف سازي در فوتبال ايران

وزیر ورزش و جوانان دربیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تاكید بر ضرورت ادامه روند شفاف سازی هزینه ها در فوبتال ایران گفت : این تدبیر وزارت ورزش و جوانان در دولت اعتدال و امید مورد اقبال و رضایت اكثر مردم و مسئولان قرار گرفته است و مصمم هستیم با جدیت آن را ادامه دهیم .

به گزارش نما، وزیر ورزش و جوانان دربیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر ضرورت ادامه روند شفاف سازی هزینه ها در فوبتال ایران گفت : این تدبیر وزارت ورزش و جوانان در دولت اعتدال و امید مورد اقبال و رضایت اکثر مردم و مسئولان قرار گرفته است و مصمم هستیم با جدیت آن را ادامه دهیم .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، محمود گودرزی در جمع معاونان خود با اشاره به عزم جدی وزارتخانه برای پیش برد موضوع شفاف سازی هزینه های فوتبال افزود : هدف سلامت بیشتر فوتبال است و فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه ها موظف هستند با جدیت براین مساله نظارت کنند و کوتاهی در این زمینه به هیچ وجه قابل قبول نیست .
وزیر ورزش و جوانان افزود : از باشگاه ها و سازمان لیگ انتظار می رود، نسبت به رعایت دقیق دستور العمل در انعقاد قرارداد و پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان اقدام و شرایط را برای حاکمیت قانون و ضوابط هرچه بیشتر در فوتبال کشور فراهم کند .
درادامه نشست شورای معاونان، نهایی شدن موضوعات قابل طرح در شورای عالی ورزش مورد بحث و بررسی قرارگرفت .

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...