نسخه چاپی

پنجعلی:

یكی از بهترین بازی‌های هفته اول برای پرسپولیس بود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یكی از بهترین بازی‌های هفته اول را انجام داد اما در قضاوت‌ها فقط نتیجه ملاك است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد پنجعلی افزود: به نظر من بازی پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های هفته اول بود ولی در اینجا اگر نتیجه بگیری همه می‌گویند عالی بود و اگر نگیری تحلیل‌ها جور دیگری است. در حالی که مقایسه بازی پرسپولیس با سایر تیم‌ها کار سختی نیست ولی بد شانس بودیم. اگر از همه موقعیت‌هایی که خلق کردیم بگذریم، فقط همان توپ عباس‌زاده اگر یکی، دو سانتیمتر پائین تر بود، گل دوم را زده بودیم.

وی ادامه داد: در این بازی هم از کناره‌ها و هم از عمق نفوذ کردیم. یکی، دو بار هم نه، بارها تکرار شد. همین الان خیلی از تیم‌ها هستند که دوست دارند بتوانند از کناره‌ها حرکت و سانتر کنند اما نمی‌توانند.

پنجعلی درباره ارزیابی خود از شرایط خط دفاع بعد از تغییرات، خاطرنشان کرد: درباره مسائل فنی، کادر فنی صحبت می‌کند و من ورود نمی‌کنم ولی به طور قطع، نکات لازم در هر خط دیده و بر طرف می‌شود و ما تازه هفته اول را پشت سر گذاشتیم.

سرپرست سرخپوشان درباره صحبت‌های خود در کنار زمین و اخراج کفشگری تصریح کرد: در مورد داوری گفته‌اند که صحبت نکنیم. در آن صحنه هم من چند اشتباه را حضوری مطرح کردم که تائید هم شد.

پنجعلی درباره زمان حضور بازیکن کاستاریکایی در تهران افزود: منتظر همین مساله هستیم. قرار بود وی هفته گذشته در تهران باشد که این اتفاق نیفتاد. منتظر هستیم و در صحبتی که با رحیمی داشتیم وي در حال پیگیری و هماهنگی هستند.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...