نسخه چاپی

فشار جنبش دانشجویی برای اعزام به غزه

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینكه جنبش دانشجویی برای اعزام به غزه به ما فشار می‌آورد، گفت: به اردن و مصر هشدار می‌دهیم برای كمك به مردم غزه اقدام كنند.

به گزارش نما، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با فارس، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: امروز بیش از هر وقت دیگری عملکرد اسرائیل نشان‌دهنده نزدیک بودن زوال این رژیم وحشی و کودک‌کش است.

وی ادامه داد: بر خلاف اینکه رژیم صهیونیستی دوست دارد نمایش اقتدار را از خود نشان دهد، عملکرد رژیم صهیونیستی در پیشروی زمینی و از دست دادن تعداد زیادی از نظامیان خود، نشان از عدم توفیق اسرائیل در مبارزه با نیروهای مقاومت است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه رسانه‌های غربی تلاش دارند دست برتر رژیم صهیونیستی را در این موضوع نشان دهند، گفت: تحلیل‌گران منصف اعتقاد دارند که طولانی شدن جنگ و عدم توفیق رژیم صهیونیستی در حمله به غزه،به نوعی شکست این رژیم است و دست برتر مقاومت را نشان می‌دهد که توانسته با کمترین تجهیزات رژیم صهیونیستی را به چالش بکشاند.

وی با اشاره به شکل گیری کمیته دانشجویی حمایت از غزه افزود: جریان دانشجویی متشکل از بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی دیگر به طور خودجوش دور هم جمع شده و در حمایت از مردم غزه کمیته‌ای را برای حمایت از مردم غزه تشکیل دادند و این کمیته تصمیم دارد تلاش خود را برای حمایت از مردم مظلوم غزه انجام دهد.

حیدری به مصوبات کمیته دانشجویی حمایت از غزه اشاره کرد و گفت: جنبش دانشجویی در رابطه با مشکلات غزه مطالباتی دارد که برای تحقق آنها شدیدا به ما فشار می‌آورند و من مأمورم این مطالبات را رسانه‌ای کنم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه اعزام دانشجویان مشتاق به غزه یکی از مطالبات جنبش دانشجویی است، افزود: دانشجویان علوم پزشکی علاقمند هستند که در قالب تیم‌‌های پزشکی به غزه اعزام شوند، دانشجویان صنایع دفاعی نیز برای ساخت تجهیزات دفاعی اعلام آمادگی کرده‌اند و دانشجویان دیگر در حوزه‌های مختلف، مدام برای کمک به مردم غزه و اعزام به این منطقه به ما فشار می‌آورند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مطالبات جدی جنبش دانشجویی این است که اردن و مصر برای کمک به مردم غزه همکاری کنند، خاطرنشان کرد: اردن باید مسیر را باز کند و از مصر هم انتظار می‌رود به غزه کمک کند.

حیدری در ادامه ضمن هشدار به کشورهای اردن و مصر، تصریح کرد: اردن و مصر اگر در کمک به مردم مظلوم غزه کمک نکنند در واقع به اسرائیل کمک کرده و در کشتار کودکان غزه شریک هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: ما مطالبات دانشجویان را به زودی و به طور رسمی در تجمعی که در برابر سفارتخانه‌های اردن و مصر خواهیم داشت اعلام خواهیم کرد و از مسئولان این کشورها می‌خواهیم برای کمک به مردم غزه کوتاهی نکنند.

حیدری تاکید کرد: ما دولت‌‌های اردن و مصر را شریک جنایت اسرائیل می‌دانیم تا روزی که از خود رفع اتهام کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه جنبش دانشجویی برای مسلح کردن کرانه باختری، شماره حسابی در نظر گرفته‌است، گفت: اگر هر دانشگاه بتواند یک قبضه سلاح سبک برای کمک به مردم غزه خریداری کنند کمک بسیار بزرگی کرده‌ و امیدواریم بتوانیم یک کمک حداقلی را به مردم غزه کرده باشیم.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...