نسخه چاپی

وزارت بهداشت با انتقاد از كمبود امداد هوایی اعلام كرد:

قلعه‌نویی از نكونام شكایت كرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال شكایت‌نامه خود از جواد نكونام را تنظیم كرد.

به گزارش نما، طی چند روز گذشته جواد نکونام مصاحبه هایی را علیه امیر قلعه نویی انجام داد و در چند نوبت نیز سرمربی استقلال پاسخ کاپیتان تیم ملی را داد که این موضوع باعث شد قلعه نویی اعلام کند از نکونام شکایت خواهد کرد.

در حالی که جلسه هایت مدیره استقلال هم اکنون در حال برگزاری است و پیش بینی می شد که در این جلسه مواردی مطرح شود که قلعه نویی و نکونام به جنگ رسانه ای پایان دهند اما سرمربی تیم استقلال تصمیم خود را گرفته و شکایت‌نامه خود را تنظیم کرده است.

محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا قلعه نویی از نکونام شکایت کرده است یا خیر گفت: همین امروز قلعه نویی با مشورت یک وکیل شکایت‌نامه ای را تنظیم کرد که قرار است فردا آن را به مراجع قضایی ارائه کند. قرار است فردا اول وقت متن شکایت‌نامه سرمربی استقلال علیه جواد نکونام به دادسرای عمومی انقلاب تهران ارائه شود.

وی در خصوص اینکه گفته می شد شاید قلعه نویی با وساطت برخی از این شکایت منصرف شود گفت:آقای قلعه نویی روی این شکایت مصر هستند و صد در صد صبح فردا شکایت خود را به دادسرا ارائه می کنند.

بزرگی در خصوص اینکه آیا تصمیم در مورد آندرانیک تیموریان برای حرکت او بعد از دیدار با راه آهن گرفته شده یا خیر گفت:طبق قانون سرپرست تیم باید بعد از هر بازی اگر تخلفی روی داده باشد آن را به باشگاه ارائه کند اما از آنجا که گزارشی به ما ارائه نشده بنابراین مبنا را بر این گذاشتیم که تخلفی صورت نگرفته و این موضوع تنها یک بحث رسانه ای بوده است.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...